Beantwoord

Fout bij aanvraag krediet

• 29 juni 2019
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

In april is een krediet afgesloten voor belastingen te betalen voor de zaak. Helaas is er daar een fout gebeurd en is daar ipv een professioneel krediet een persoonlijke lening afgesloten.
De kantoor directeur was op de hoogte van het doel na een bezoek en bespreking op het kantoor.
Echter bleek hij de moment van mijn aanvraag weinig tijd te hebben wegens begin verlof en heef hij dus een persoonlijke lening afgesloten. Ik ben hier zelf in de fout gegaan door niet alles na te kijken voor ik tekende, ik ben me daar van bewust. Maar ik had gehoopt dat men toch iets van vertrouwen in de kantoorverantwoorlijke kon hebben.
Ik stuit nu op een hoop problemen met de renovatie van mijn woning. Bnp laat mij ook in de koude staan en na herhaaldelijke pogingen om de klantendienst ge contacteren ben ik nog geen meter verder. Wat nu?
icon

Beste antwoord van AmelyN 1 juli 2019, 15:20

Dag Ibi72,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. lk ga je een privé bericht sturen zodat we dit zeker kunnen oplossen.
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

1 reactie

Dag Ibi72,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. lk ga je een privé bericht sturen zodat we dit zeker kunnen oplossen.