Beantwoord

Geld lenen voor investeringen

• 14 March 2022
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Hey, 

Ik heb gebeld met de klanten services, omdat ik geen lening online kon doen. Reden? Ik heb geen werk. Ik ben een investeerder ik verdien maandelijks met me investeringen. Ook heb ik een inkomen met me bedrijf, niet veel. De lening zou gaan voor eventueel een persoonlijke lening. Of een lening voor doeleinde voor mijn investeringen. 

Nu ze hebben mij een mail gestuurd  met de vraag om documenten te geven zodanig dat ik een lening kan doen via mail/telefonisch.

Mail: 

• Een kopie van uw resultatenrekening voor de periodes 2019 & 2020;
  • Indien beschikbaar: voorlopige resultatenrekening voor de periode 2021;
  • Meest recente aanslagbiljet personenbelasting;
  • Eventuele offertes uit te voeren investering (offerte, bestelbon, factuur).

Zou ik naar mijn kantoor in de buurt kunnen gaan dat ze mij hier even meer uitleg en mij er mee kunnen helpen? 

Met vriendelijke groet, 

icon

Beste antwoord van LarsD 14 March 2022, 12:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Anthony Pirlet 

Bedankt voor je bericht.

Er zijn dus vragen over wat precies er moet doorgestuurd worden om de aanvraag te kunnen doen?

De kantoren buiten regio Brussel zijn open zonder afspraak in de voormiddag (tot 12.30u) op werkdagen. Nadien vraagt men wel om eerst een afspraak te maken alvorens langs het kantoor te gaan.

Een afspraak kan gemaakt worden via onze website.

Er kan ook gebeld worden naar het Easy Banking Centre dat bereikbaar is via 02 762 60 00 op werkdagen van 7u tot 22u en op een zaterdag van 9u tot 17u. Indien je ook de Easy Banking App hebt op de smartphone dan kan je hierop aanmelden en klikken op “Communicatie.”

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer