Beantwoord

Ik ben 70 en weet niet hoeveel ik moet terugbetalen

• 27 juli 2018
  • 6 reacties
  • 1102 Bekeken

Beste,

Ik heb 2500 euro van mijn geldreserve opgepakt, hoe en wanner en hoeveel moet ik dan terugbetalen. Het is me een beetje teveel

Roger Vandevoort
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 30 juli 2018, 16:58

Hallo Roger Vandevoort,

Welkom op onze community 🙂

Je hebt 2500 euro geldreserve opgenomen en wenst informatie over de terugbetalingsmogelijkheden. Vermoedelijk bedoel je Direct Reserve waarbij je onder nul kunt op jouw rekening?
Ik verwijs jou graag naar het bericht over direct reserve. Een Directe Reserve biedt je de mogelijkheid om tijdelijk onder nul te gaan op je gewone zichtrekening. Je beheert je Directe Reserve zoals je dat zelf wilt, zolang je maar niet langer dan 90 dagen in het rood gaat.

Indien je dringende vragen hebt, aarzel niet om ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 762 60 00 (van 7u tot 22u in de weekdagen en zaterdag van 9u tot 17u).

Hopelijk kun je hiermee verder.

Omdat je nieuwe bent op de community, verwijs jou graag naar andere interessante berichten:
- lees verder meer tips over contacloos betalen in Veiligheid contactloos betalen
- meer informatie over Direct Reserve vind je in het bericht Aanleiding interesten bij negatief saldo op zichtrekening
Bekijk origineel

6 reacties

Best eens bellen.
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Roger Vandevoort,

Welkom op onze community 🙂

Je hebt 2500 euro geldreserve opgenomen en wenst informatie over de terugbetalingsmogelijkheden. Vermoedelijk bedoel je Direct Reserve waarbij je onder nul kunt op jouw rekening?
Ik verwijs jou graag naar het bericht over direct reserve. Een Directe Reserve biedt je de mogelijkheid om tijdelijk onder nul te gaan op je gewone zichtrekening. Je beheert je Directe Reserve zoals je dat zelf wilt, zolang je maar niet langer dan 90 dagen in het rood gaat.

Indien je dringende vragen hebt, aarzel niet om ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 762 60 00 (van 7u tot 22u in de weekdagen en zaterdag van 9u tot 17u).

Hopelijk kun je hiermee verder.

Omdat je nieuwe bent op de community, verwijs jou graag naar andere interessante berichten:
- lees verder meer tips over contacloos betalen in Veiligheid contactloos betalen
- meer informatie over Direct Reserve vind je in het bericht Aanleiding interesten bij negatief saldo op zichtrekening
Hoe lang moet mijn VISA kaart boven nul staan eer ik weer krediet kan opnemen ?

Roger Vandevoort
Reputatie 1
Dag Roger Vandevoort,

Bedoel je de geldreserve van een rekening (de optie om onder nul te gaan) of wil je weten wanneer de uitgaven van jouw Visa worden terugbetaald ?

Met een geldreserve op de rekening dien je elke 90 dagen positief te staan voor minstens 48 uur. Uitgaven gedaan met jouw kredietkaart worden steeds de maand nadien van de rekening afgehouden. Het is dan wel belangrijk dat er voldoende geld op de rekening staat.

Kan het zijn dat je vraag over een Rondo of Optiline gaat ?

Ik wens je alvast een fijne dag !
Hallo,

Het gaat hier over Optiline.
Er stond €140 gereserveerd op mijn gewone rekening om op de VISA kaart af te betalen. Ik zie nu dat die
eraf zijn maar niet aanvaard werd door Optiline .

Wat nu ?

Roger Vandevoort
Reputatie 5
Hallo,

Het gaat hier over Optiline.
Er stond €140 gereserveerd op mijn gewone rekening om op de VISA kaart af te betalen. Ik zie nu dat die
eraf zijn maar niet aanvaard werd door Optiline .

Wat nu ?

Roger Vandevoort

Dag Roger,

Ik vermoed dat het om een vertraging bij Optiline gaat, want het hele systeem om terug te betalen loopt volledig automatisch, behalve als je, op basis van je maandelijks uitgavenstaat en het toegevoegde overschrijvingsformulier, beslist om je uitstaand saldo vervroegd terug te betalen.

Om zeker te zijn, kan je best even met ons en Alpha Credit bellen via het nummer 02 508 44 40. Op die manier krijgen we toegang tot je gegevens en kunnen we in detail nagaan wat er aan de hand is met je Optiline.

Reageer