Beantwoord

Lening

• 1 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 1176 Bekeken

Ik woon in Nederland. Kan ik dan een lening afsluiten bij u.
icon

Beste antwoord van YannickB 1 oktober 2018, 14:59

Dag Johanna,

Welkom op de Community!

Een gewone lening op afbetaling/consumentenkrediet kan je ook bij onze bank, onder voorbehoud van aanvaarding, aangaan als je inwoner van Nederland bent.

Een woonkrediet kan jammer genoeg niet. Daarvoor moet je inwoner van België zijn. Je mag wel de Nederlandse nationaliteit hebben, maar je verblijfplaats moet in België liggen.
Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

6 reacties

Reputatie 6
Dag Johanna,

Welkom op de Community!

Een gewone lening op afbetaling/consumentenkrediet kan je ook bij onze bank, onder voorbehoud van aanvaarding, aangaan als je inwoner van Nederland bent.

Een woonkrediet kan jammer genoeg niet. Daarvoor moet je inwoner van België zijn. Je mag wel de Nederlandse nationaliteit hebben, maar je verblijfplaats moet in België liggen.
Hallo,
Hoe kan ik die aanvragen.
Kan dat online?
Met vriendelijke groet
Reputatie 6
Als je al klant bent, dan kan dat online.🙂

Je kan dan naar deze pagina gaan om een lening te simuleren en aan te vragen.

Ben je nog geen klant, dan heb je twee opties:

- Je aanvraag via dezelfde pagina indienen. Je zal dan geen krediet bij onze bank aanvragen, maar wel bij onze partner, Hello Bank.

- Eerst een zichtrekening openen en nadien, eens alles afgerond werd, je lening aanvragen. Als je niet in België woont en geen Belgische identiteitskaart hebt, dan kan dit helaas enkel via kantoor.

Let op, geld lenen kost ook geld.

Belangrijk om te weten: als je dringend een krediet nodig hebt, dan ga je best steeds langs op kantoor omdat we dan meteen alle gegevens in kunnen voeren en je meteen kunnen zeggen of je krediet aanvaard werd of niet. Via een online aanvraag kan die goedkeuring langer op zich laten wachten.

Laat het me zeker weten als je nog vragen hebt!

Fijne dag alvast verder.
Bedankt voor het snelle antwoord..

Kunt u mij een adres geven van de bank. Moet ik daar een afspraak voor maken.

Groet
E. Van Elst
Reputatie 6
Graag gedaan!

Je maakt inderdaad best een afspraak. Dat kan je via deze pagina.

Onderaan op onze algemene website kan je ook een kantorenzoeker vinden. Zo kan je makkelijk opzoeken welk kantoor het dichtste bij jou in de buurt is.
Dank je voor de super snelle reactie en de service.