Beantwoord

negatief saldo zichtrekening

  • 7 April 2020
  • 2 reacties
  • 2824 Bekeken

Goedemorgen ,

mijn zichtrekening is geblokkeerd omdat ik te lang negatief stond . Ik gisteren omstreeks 18 u de rekening in positief gezet maar nu zijn de intresten van rekening ervan gehaald en sta ik dus terug negatief . Nu vroeg ik mij af of ik lang genoeg positief heb gestaan om niet op de zwarte lijst te komen . Aangezien vandaag de laatste dag was om in positief te komen en niet doorgegeven te worden aan de lijst.

dank bij voorbaat

tom

icon

Beste antwoord van LienV 7 April 2020, 14:28

Bekijk origineel

2 reacties

Beste door omstandigheden was mijn saldo even negatief maar sinds vandaag terug positief. Ik had al gebeld om te vragen van wanneer ik terug mijn zichtrekening zou kunnen gebruiken of in de winkel kan betalen. Dit zou 24uur duren? Maar kan ik eventueel wel naar het binnenloket zelf of onthaal voor geld van mijn rekening te halen? 

 

Mvg

Reputatie 1

Dag Tom

Bedankt voor je vraag!

Je kan best zo snel mogelijk aanzuiveren. Dan is het de bedoeling dat je minstens 24 uur positief of op 0 staat, 48 uur liefst, dan kan je na die 48 uur opnieuw gebruik maken van de online kanalen.

Mocht je nog vragen hebben over de data waarop je negatief ging, dan kan je ons altijd telefonisch die vraag stellen.

Je kan ons beveiligd bereiken via de app, door je aan te melden en te klikken op ‘Contacteer ons’ en ‘Bel ons’.

 

Groeten

 

LienV

Reageer