Beantwoord

Persoonlijke Lening

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 1230 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 5 reacties

mijn echtgenoot is maandag gewoon naar zijn werk vertrokken en stond hier 3 uur later terug met zijn C4. Wat met onze lening?

icon

Beste antwoord van YannickB 1 April 2020, 08:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Mayvoets 

Als je de aanvraag online deed en alle documenten hebt doorgestuurd, dan kan het normaal gezien twee bankwerkdagen duren om alle documenten te controleren en te verwerken. Gezien de huidige situatie rond Covid-19 kan dit uitzonderlijk wel wat langer duren.

Nadien ontvang je het contract via Easy Banking Web. Als je het daar met je kaartlezer hebt getekend, dan ontvang je het geld automatisch na maximaal 1 bankwerkdag of op de door jou gekozen datum.

 

Heb twee weken een persoonlijke lening aangevraagd!Ik heb dr nodige documenten opgestuurd!!

De lening werd onder voorbehoud goedgekeurd!!

Wanneer wordt het bedrag op mijn rekening gestort??????

Groet 

Reputatie 7

Hallo VeraC,

Het spijt me oprecht om dat te horen.

De voorwaarden om in aanmerking te komen tot uitstel van betalen van kredieten voor mensen die financieel getroffen werden door het coronavirus werden gisterennamiddag bepaald door de overheid en de bankensector. 

Via ons coronadossier op deze community en via onze website houden we je op de hoogte van wat je kan ondernemen.

Als je echtgenoot zijn C4 niet ontving omwille van een reden gelinkt aan het virus, dan raad ik jullie aan om ons telefonisch te contacteren via 02 762 60 00 zodat we kunnen bekijken wat mogelijk is.

Reageer