Beantwoord

Studie lening online aanvragen

• 6 april 2019
  • 2 reacties
  • 937 Bekeken

Hallo,

Kan iemand me zeggen of het mogelijk is om een studie lening online aan te vragen ? Ik woon namelijk aan de andere kant van de wereld en het lijkt me duur om hiervoor naar huis te vliegen.

Mvg,
Charlotte
icon

Beste antwoord van AnoukPh 10 april 2019, 16:24

Dag @Charlottevc,

Zoals mijn collega Lieze zei, is het mogelijk een lening online aan te vragen. Het is echter zo dat je het contract nog steeds dient te ondertekenen. Alpha Credit dient het origineel exemplaar binnen 20 dagen te ontvangen (dus geen ingescande versie via e-mail). Indien je de mogelijkheid hebt om dit te versturen per post, is het dus zeker een optie om online een aanvraag te doen. :)

Hey @Charlottevc,

Een studielening, wat valt onder een persoonlijke lening, kan je inderdaad online aanvragen.
Via deze pagina kan je een simulatie maken en je aanvraag indienen.

Groetjes,
Lieze

Groetjes,

Anouk
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hey @Charlottevc,

Een studielening, wat valt onder een persoonlijke lening, kan je inderdaad online aanvragen.

Groetjes,
Lieze
Reputatie 3
Dag @Charlottevc,

Zoals mijn collega Lieze zei, is het mogelijk een lening online aan te vragen. Het is echter zo dat je het contract nog steeds dient te ondertekenen. Alpha Credit dient het origineel exemplaar binnen 20 dagen te ontvangen (dus geen ingescande versie via e-mail). Indien je de mogelijkheid hebt om dit te versturen per post, is het dus zeker een optie om online een aanvraag te doen. :)

Hey @Charlottevc,

Groetjes,
Lieze

Groetjes,

Anouk

Reageer