Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

activatie en deelname shopping weekend priority banking

Ik ben al heel lang priority banking, en kreeg gisteren voor de 1ste maal van voordelen priority, nl deelname aan het shopping weekend Maasmechelen.
Idem mijn dochter, die krijgt tot op heden nog steeds geen enkele uitnodiging.

Ik wilde mij gisteren dan inschrijven op het shopping weekend, en blijkt dat het diner al volzet is.
Het is redelijk teleurstellend.
Zeker omdat dit net op mijn verjaardag valt, en het een rechtzetting had kunnen zijn voor de jaren dat er geen mails zijn gekomen.

Beste antwoord van AnoukPhiltjens 14 november 2018, 12:51

Dag Nancy Dumon,

Welkom op de community! 🙂

Wat jammer dat je nooit de uitnodigingen via e-mail hebt ontvangen!
Vanuit de Community hebben we geen toegang tot jou gegevens en kunnen we niet nakijken wat hiervan de reden is.

We raden aan om met jouw Priority Adviseur contact op te nemen zodat er kan gekeken worden naar een oplossing. Via de website van priority banking privilege kan je steeds de voordelen ontdekken.

Hopelijk is het snel opgelost voor jou!

Omdat het je eerste bericht is, maak ik je graag wegwijs:
-Je kan jezelf voorstellen en andere leden leren kennen
-Hier vind je nog wat extra informatie over priority banking.

Prettige dag verder!

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 2
Dag Nancy Dumon,

Welkom op de community! 🙂

Wat jammer dat je nooit de uitnodigingen via e-mail hebt ontvangen!
Vanuit de Community hebben we geen toegang tot jou gegevens en kunnen we niet nakijken wat hiervan de reden is.

We raden aan om met jouw Priority Adviseur contact op te nemen zodat er kan gekeken worden naar een oplossing. Via de website van priority banking privilege kan je steeds de voordelen ontdekken.

Hopelijk is het snel opgelost voor jou!

Omdat het je eerste bericht is, maak ik je graag wegwijs:
-Je kan jezelf voorstellen en andere leden leren kennen
-Hier vind je nog wat extra informatie over priority banking.

Prettige dag verder!
uitnodigingen voor priority events worden verstuurd naar priority klanten die een akkoord geveom hen boodschappen via mail te sturen (opt in ) . Dit houdt verband met de GDPR regelgeving
Je kan dit in de app zelf invoeren bij de instellingen - privacy en communicatie .
voor grote nationale events krijg je dan de uitnodigingen in je mailbox.

Reageer