Beantwoord

sociale dienst voor gepensioneerden

  • 3 January 2019
  • 5 reacties
  • 1771 Bekeken

waar vind ik een telefoonnummer van de sociale dienst, zodat ik formulieren kan aanvragen.
icon

Beste antwoord van ShantyV 4 January 2019, 15:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Dag Georges Timmerman,

Welkom op onze Community !

U geeft aan dat u graag formulieren wilt aanvragen.
Bedoeld u dan overschrijvingsformulieren ?

Indien ja, u kan deze bestellen door ons Easy Banking Center te contacteren op het nummer 02/762 60 00.
De levertermijn bedragt dan ongeveer 10 dagen.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !
Ik was en ben op zoek naar "hoe kan ik een tussenkomst van VAN BREDA" aanvragen. Ik heb intussen de documenten per brief opgestuurd (in maart), maar omdat er nog geen reactie was heb ik eens gebeld. Resultaat: niets ontvangen meneer. Ik heb nu opnieuw gebeld naar het telefoonnummer 032175400 om documenten op naam van mij en mijn echtgenote aan te vragen. Resultaat: u bent hier niet gekend meneer. Ik moet nu contact nemen met de sociale dienst van BNP-PARIBAS-FORTIS om de nodige gegevens door te sturen naar VAN BREDA. Daarom de vraag: graag een e-mail adres en/of een telefoonnummer van de sociale dienst om daar mijn vraag te stellen.
Groeten.
Georges Timmerman.
7645390
Reputatie 3
Dag @georges timmerman,

Ik stuur je een privébericht om de correcte gegevens te verzamelen.

Groetjes,
Jeroen
Dag @georges timmerman,

Ik stuur je een privébericht om de correcte gegevens te verzamelen.

Groetjes,
Jeroen
Jeroen kan U me eveneens de gegevens van de sociale dienst bezorgen ? Ik ben ook een ex- ASLKer en verwacht ook kortelings een medische ingreep.
Na 15 jaar zal wel alles veranderd zijn.
Bedankt alvast.
765633.3

Reageer