Omdat ik mijn uittreksels via post wilde blijven ontvangen, probeerde ik mij in juni 2018 aan te melden op de nieuwe website. Dit lukte niet omdat mijn gsmnummer niet geregistreerd stond. Ik bel dus het telefoonnummer dat vermeld staat op de website. Ik krijg een onvriendelijke en ongedienstig iemand aan de lijn 'ik kan dit nu niet registreren'. Ik bel later terug 'ze zullen zien en ik krijg nog een sms'. Maanden later.... geen sms.... Ondertussen krijg ik ook geen uittreksels meer per post, maar ik kan ze dus ook niet online bekijken... Ik stuur een mail met mijn probleem. Een tijd later (in oktober) krijg ik de melding dat ik mijn uittreksels per post zal ontvangen en dat mijn gsmnummer geregistreerd is en ik mij kan aanmelden. Ik ontvang inderdaad mijn uittreksels per post, tot december, daarna niets meer..... En IK KAN NOG STEEDS NIET OP DE WEBSITE!! Als ik me wil registreren krijg ik melding 'U hebt reeds een gebruikersnaam'. Ik zou niet weten welke dan aangezien ik mij nog niet aangemeld heb. En als ik dan bij inloggen ingeeft 'gebruikersnaam vergeten' en mijn dossiernummer en geboortedatum ingeef, krijg ik de melding 'deze informatie volstaat niet om u te identificeren'. Ik weet het ook niet meer.... maar ik ben het grondig beu!!!! Een half jaar om zoiets op te lossen????? Getuigt van weinig klantvriendelijkheid!! Kan iemand dit oplossen???
Beste antwoord van AnoukPh
Bekijk origineel