Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Uitbetaling lange termijnsparen

• Komt op dreef
  • 1 reactie
Mijn polis kwam op vervaldag 01.02.18. Op 27.12.17 op kantoor alles in orde gezet om dit bedrag te kunnen ontvangen. Gisteren telefoon dat de uitbetaling niet voor 15.02 zal plaatsvinden. Ongehoord dat dit zolang duurt om uit te betalen. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 4en 2 jaar terug ook die problemen met uitbetaling junior life van mijn kinderen. Als je verder geen klant bent bij bnp, ik heb een rekening bij axa. Laat men je in de kou staan. Was sinds mijn geboorte bij aslk fortis. Na problemen met externe verkoop van mijn bankgegevens heb ik de boel opgezegd. En nu laat men mij wachten. Schande

Beste antwoord van Ine 13 februari 2018, 13:57

Dag Wv01,

Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is 😞. Via de community hebben wij echter geen toegang tot je persoonlijke gegevens. Wij raden je dan ook aan om dit verder met je adviseur op het kantoor te bespreken.

Hopelijk kunnen zij je verder informeren.

Een fijne namiddag!

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Beste Wv01,

Welkom op onze community! 🙂

Normaal kan de uitbetaling van een polis vrij vlot gebeuren. Dit is wel afhankelijk van heel wat factoren. Op basis van jouw gegevens kunnen we onmogelijk nagaan wat er precies gebeurd is.

Voor meer informatie raden we jou aan om contact op te nemen met jouw adviseur op kantoor, omdat deze persoon op de hoogte zal zijn van het dossier.

Hopelijk kunnen we jou op deze manier verder helpen.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag verwijzen naar enkele interessante berichten:
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Wij wijzen je ook graag op nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer kan met de Itsme app.
vandaag telefoon van mijn kantoor dat de uitbetaling met 1 maand vertraagd isomdat in feb de anticipatieve taks is afgehouden en men maar 1 verrichting per maand kan doen, dikke bullsshit men wist al van 27.12.17 dat ik de polis ging opvragen. Dan had men die afhouden maar in jan moeten doen net na mijn verjaardag. dit is gewoon om het geld zelf langer bij bnp te houden,
Reputatie 5
Dag Wv01,

Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is 😞. Via de community hebben wij echter geen toegang tot je persoonlijke gegevens. Wij raden je dan ook aan om dit verder met je adviseur op het kantoor te bespreken.

Hopelijk kunnen zij je verder informeren.

Een fijne namiddag!

Reageer