Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Vraag

Wat weet je over een 'community' ?

Reputatie 2
  • Moderator
  • 130 reacties
Na vele voorbereidingen is het vandaag zover! De lancering van deze online community.

Wat weten jullie over een community? Hebben jullie al ervaringen met een online community? Wat verwachten jullie?

Deel jullie ervaringen en laten we samen deze community uitbouwen tot een groot succes!

2 Reacties

Reputatie 1
Badge
Zelf ben ik ook actief op de community van Telenet. Wat ik verwacht? Vooral duidelijke antwoorden op (in dit geval) financiële vragen. Ik heb het gevoel dat deze community hier kan op inspelen. Ben benieuwd.
Reputatie 2
@Lopachin Leuk dat je op meerdere communities actief bent 😀 Als je tips voor onze community hebt, dan horen wij het graag!

Reageer

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie over de cookies, het verwijderen ervan en de parameterinstellingen, vindt u in het cookiebeleid. Door verder te surfen geeft u BNP Paribas Fortis de toelating om de cookies te gebruiken. Die kunnen dienen voor het gebruik van de site of om marketingcontent aan te bieden die aangepast is aan uw interesses op deze website en op andere via de cookies van partners. Opgelet, als u bepaalde cookies blokkeert, belemmert dat de correcte werking van de website.