Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Welke apps mag ik niet missen? (niet-bancair)

Reputatie 2
Hi community

Ik vind net het onderdeel Praatcafé op deze community. Het hoeft hier gelukkig niet altijd enkel over bankzaken te zijn.

Ik ontdek graag nieuwe apps die mijn leven in één slag een pak makkelijker maken. Zo zijn er een paar apps die ik met jullie wil delen maar hopelijk ook een heleboel apps die ik zelf kan leren kennen.

Ik bijt alvast de spits af met enkele apps die ik niet meer kan missen:

• FidMe: een handige app die je toelaat al je klantenkaarten op één plaats op te slagen. Gedaan met stapels klantenkaarten meesleuren die je toch nooit gebruikt.
  • Waze: De, ondertussen, alombekende navigatie app die je langs de files leidt om je zo sneller en aangenamer op je bestemming te krijgen.
  • Vivino: Tot slot gebruik ik ook heel vaak Vivino. Een app waarmee je makkelijk het etiket van een fles wijn kan scannen om zo reviews te vinden van deze fles wijn.

Hebben jullie er nog leuke?

6 Reacties

Reputatie 4
Leuke lijst! 😃

Voor de bierliefhebbers; Untappd is een mooie variant op Vivino.
Tof initiatief!

Nog eentje die je leven gemakkelijker kan maken:
stocard

Deze app houdt je klantenkaarten bij, een soort van mobiele portemonnee.
Hey Hexagoon, Waze is inderdaad een leuke app. Ik gebruik het al geruime tijd met mijn kleinkinderen. Zij hebben dit voor mij geïnstalleerd. Daarnaast vind ik de volgende apps ook leuk:
- Find my Phone
- Alsook gebruik ik graag samen de Easy Banking app met mijn KBC app, zodat ik al mijn rekeningen kan raadplegen.
Reputatie 2
Ik ben nog op zoek naar een goeie app om al mijn klantenkaarten in bij te houden.

Ik gebruik momenteel FidMe maar daar ben ik persoonlijk niet super tevreden van.
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Polygoon ,

Er bestaat ook nog andere app voor je klantenkaarten bij te houden, nl Stocard :) Misschien zal je deze app beter vinden.

Succes ermee! 🙂
Reputatie 2
Gaan jullie graag op reis met vrienden? Ik wel!
Een enorm makkelijke app hiervoor is Splitwise. Je voert gewoon je kosten in en wie betaald heeft en je ziet meteen wie er hoeveel geld moet aan jou op het einde van de reis 🙂

https://www.splitwise.com/

Reageer