UPDATE

Nieuw in Easy Banking App & Hello bank! app – 06/10/2022

Nieuw in Easy Banking App & Hello bank! app – 06/10/2022

Dag Community,

We lanceerden net een nieuwe update voor Easy Banking App. Update je app en ontdek wat er nieuw is.

Startscherm op maat

Naast je favoriete rekeningen en kaarten kan je nu ook de widget voor je budgetanalyse personaliseren. 

Tik op Startscherm wijzigen onderaan op het startscherm en kies Budgetanalyse-widget wijzigen.

Je kan ervoor kiezen het volgende weer te geven:

  • De uitgaven en inkomsten van de lopende maand (dit is de standaardweergave).
  • Alleen de uitgaven van de lopende maand.
  • Alleen de inkomsten van de lopende maand.
  • Noch de uitgaven, noch de inkomsten van de lopende maand.

Je activeert de functie ook via Instellingen > Startscherm of door lang te drukken op een rekening of kaart op het startscherm en op Favorieten wijzigen te tikken.

Tijdelijke kaartlimieten zijn uitgebreider geldig

Een aanpassing van je kaartlimiet geldt voortaan ook op geldautomaten van andere banken. Je kan je tijdelijke limiet vanaf nu dus ook in het buitenland gebruiken.

Let op: andere banken en hun automaten kunnen wel nog steeds eigen limieten hanteren die het bedrag dat je kan opnemen, beperken.

Open een spaarrekening in de app

Heb je nog geen spaarrekening? Open er eentje direct in de app. 

  1. Ga naar Mijn diensten > Rekeningen en druk op de ‘+’.
  2. Kies Spaarrekening openen en volg de instructies.
  3. Onderteken je aanvraag en je rekening is meteen geopend.

Belangrijk:

  • Je kan enkel een spaarrekening openen als je er nog geen hebt.
  • De ondertekening gebeurt met je Easy Banking-code of je vingerafdruk of FaceID.
  • De spaarrekening kan alleen op jouw naam geopend worden. 

Kies een achtergrondfoto voor je aanmeldscherm - iOS

 Personaliseer je aanmeldscherm met een selectie van achtergrondafbeeldingen.

Tik op de drie puntjes rechtsboven, kies Achtergrond wijzigen en kies je favoriete afbeelding. We zorgen regelmatig voor nieuwe achtergronden.

Deze verbetering zal voor Android beschikbaar in een toekomstige update.

 

Beste Yannick,

Gewoon even melden dat ik heel blij ben met deze update. Vooral de “Budgetanalyse-widget wijzigen” spreekt mij aan.

Vriendelijke groet.