Update

Nieuw in Easy Banking App & Hello bank! app - 15/07/2022

Nieuw in Easy Banking App & Hello bank! app - 15/07/2022

Dag Community,

Er is een nieuwe update voor Easy Banking App beschikbaar. Onder andere de budgetanalyse en het scherm dat gereserveerde betalingen toont, werden uitgebreid.

Budgetanalyse - Bekijk je uitgaven per categorie

Ontdek welk bedrag je besteedt aan bijvoorbeeld boodschappen, energie, vrije tijd, je woonlening of huur dankzij de classificatie van de uitgaven.

Zo volg je nog beter op waar je geld naartoe gaat!

Zo werkt het:

  1. Meld je aan in Easy Banking App.
  2. Kies voor Budgetanalyse.
  3. Kies voor Uitsplitsen in categorieën.
  4. Kies een categorie en subcategorie om alle inbegrepen transacties te raadplegen.
  5. Tik op een transactie om meer details op te vragen.

Lijkt de categorie van een uitgave je niet correct? Help ons door zelf de juiste categorie aan deze uitgave toe te wijzen. Kies een betaling en druk op het potlood. Kies vervolgens de juiste categorie. Je kan ook beslissen om een betaling uit te sluiten van de analyse van je budget.

Raadpleeg de details van de gereserveerde bedragen op je rekeningen

Tot nu toe werden de details van de gereserveerde bedragen op je rekening nog niet getoond. Je zag enkel het totaalbedrag van alle nog niet-verwerkte transacties.

Vanaf nu verschijnt elke reservatie ook apart in de rekeninghistoriek. Open simpelweg je rekeninghistoriek en druk bovenaan op Gepland.

Zo zie je in één oogopslag waar elke reservatie op je rekening en kaarten vandaan komt.

Standaardkaart voor Bancontact-betalingen (Android)

Easy Banking App onthoudt nu welke debetkaart je voor het laatst gebruikt hebt. Deze kaart zal automatisch geselecteerd worden voor je volgende Bancontact-betaling via de optie Scannen.

Deze functionaliteit werd eerst gelanceerd voor Android. Via een volgende update zal ook Easy Banking App voor iPhone en iPad je debetkaart onthouden.

Andere verbeteringen

  • Op iPhone en iPad vind je nu nog makkelijker je een specifieke verrichting dankzij enkele nieuwe filters voor de zoekfunctie. Deze filters waren al beschikbaar voor Android-toestellen.
  • iPad-eigenaars kunnen Easy Banking App nu tegelijkertijd met andere apps gebruiken dankzij de Split View-functie van hun toestel.
  • Het is vanaf nu mogelijk om een Touring reisverzekering rechtstreeks via Easy Banking App aan te vragen. Zo vertrek je met een gerust gemoed op vakantie.

 

Heb je zelf een suggestie of idee voor Easy Banking? Aarzel niet om het met ons te delen en om op ideeën van andere te stemmen via onze suggestiepagina

 

Ik heb een nieuwe telefoon (Ios versie 15.6). Wanneer ik de Easy banking app download en mijn identificatiegegevens ingeef, krijg ik volgende foutmelding : gelieve de nieuwe versie van easy banking te installeren vooraleer verder te gaan. Let op : zorg dat uw toestel de juiste iOS-versie heeft voor deze update van easy banking (EBA0017). Wat nu?