Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Aanmaken gepersonaliseerde kaart

bij het klikken op 'online aanvragen' om een gepersonaliseerde kaart aan te vragen gebeurt er niks

Beste antwoord van Karen 21 december 2017, 14:27

Beste GUINNESS,

Welkom op de community!

[EDIT 07/09/2018 door BNP Paribas Fortis]: Het is jammer genoeg niet langer mogelijk om fotokaarten aan te vragen.

Een gepersonaliseerde fotokaart kan je bestellen via de website van BNP Paribas Fortis of door je huidige kaart online te vervangen via Easy Banking Web.

Mocht je problemen ondervinden bij het laden van de webpagina, kan je best de cookies in je webbrowser eens verwijderen of proberen om met een andere browser naar de pagina te surfen.

Laat je weten of het hiermee lukt?

Als nieuw lid van de community, verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten.
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme App.

Fijne dag verder!

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge
Beste GUINNESS,

Welkom op de community!

[EDIT 07/09/2018 door BNP Paribas Fortis]: Het is jammer genoeg niet langer mogelijk om fotokaarten aan te vragen.

Een gepersonaliseerde fotokaart kan je bestellen via de website van BNP Paribas Fortis of door je huidige kaart online te vervangen via Easy Banking Web.

Mocht je problemen ondervinden bij het laden van de webpagina, kan je best de cookies in je webbrowser eens verwijderen of proberen om met een andere browser naar de pagina te surfen.

Laat je weten of het hiermee lukt?

Als nieuw lid van de community, verwijs ik je graag naar enkele interessante berichten.
- Wij leren onze leden graag kennen. Stel jezelf even voor en leer de andere leden op de community kennen.
- Wij brengen je ook graag op de hoogte van nieuwigheden: aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk via de Itsme App.

Fijne dag verder!
waarom is het merendeel van de info hier doorstreept?
Wat is de procedure om een fotokaart aan te vragen?
Reputatie 5
Badge +3
seerdekens schreef:

waarom is het merendeel van de info hier doorstreept?
Wat is de procedure om een fotokaart aan te vragen?

Karen heeft nochtans bovenaan haar tekst in vette letters geschreven dat het niet meer mogelijk is om een fotokaart aan te vragen en eerlijk gezegd ben ik daar niet rouwig om, ik ben nooit een voorstander geweest om foto's te laten zetten op een bankkaart, ik laat dat liever op zijn standaard design.
Idd, had niet goed gelezen.
Merci