Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Vraag

bancontact app


Beste,

Ik heb onlangs de app easy banking geïnstalleerd op mijn smartphone (Samsung galaxy J5).
Alle stappen succesvol doorlopen.
Raadplegen rekeningnummer, overschrijvingen,... lukken allemaal perfect.
Mijn functie van bancontact echter niet. Ik krijg steeds de melding 'technische fout, gelieve het later opnieuw te proberen'...
Reeds de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en aangemeld, maar de foutmelding blijft.
Op de community heb ik gezocht naar hetzelfde probleem, heb alles geprobeerd van de antwoorden door jullie gegeven:
- Gsm heb ik opnieuw opgestart
- app updaten kan niet meer gezien ik deze week hem opnieuw geïnstalleerd heb, ...

Kunnen jullie mij verder helpen aub?

Vriendelijke groeten

3 Reacties

Reputatie 2
Beste Tournesol,

Welkom op de community! 🙂

Wat leuk dat je onlangs de easy banking app hebt geïnstalleerd. Jammer om te horen dat niet alles naar behoren werkt.

Om dit verder voor jou te kunnen onderzoeken hebben we nog enkele technische gegevens nodig. Kan je ons laten weten welke Androidversie je gebruikt? Op welk moment krijg je deze foutmelding? Krijg je deze foutmelding zowel via WIFI als via mobiel internet?

In de tussentijd kan ik je aanraden om de aparte Bancontact app te gebruiken.

In afwachting van jouw antwoord wens ik je een prettige dag verder!
Androidversie is 7.0
Ik krijg de melding zowel via WIFI als via mobiel internet.

Alvast bedankt voor de vlugge respons!
Reputatie 2
Dag Tournesol,

Ik stuur je nog even een privébericht zodat we dit kunnen laten nakijken voor jou.

Prettige dag gewenst 🙂