Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

bankkaart openstellen voor gebruik buiten EU - easy banking app op Iphone

Beste,

jullie handleiding omtrent het openstellen van je bankkaart geeft stap voor stap weer hoe je dit zelf kan doen in de easy banking app, maar blijkbaar is de lay-out van de androidversie niet hetzelfde als op een Iphone en is bijgevolg de optie '...' voor meer instellingen niet zichtbaar/terug te vinden. We stuurden eerder al een bericht via de app met de vraag hoe we de kaart alsnog kunnen openstellen, maar ontvingen tot nog toe geen reactie.. Hopelijk gaat het vlotter via deze weg!
Mvg
Katrien

Beste antwoord van YannickB 11 januari 2019, 19:02

Dag Katrien,

Welkom op de Community!

Op android zouden er drie puntjes onder elkaar moeten staan in plaats van naast elkaar (zoals op de afbeelding hieronder). Als je die niet ziet, kan je me dan zeggen wat het merk en model van je toestel is?

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Dag Katrien,

Welkom op de Community!

Op android zouden er drie puntjes onder elkaar moeten staan in plaats van naast elkaar (zoals op de afbeelding hieronder). Als je die niet ziet, kan je me dan zeggen wat het merk en model van je toestel is?

Reputatie 5
Hallo Katspel,

Omdat we niets meer van je vernomen hebben, ga ik ervan uit dat je je kaarten hebt kunnen openstellen. Laat het me zeker weten als dat toch niet het geval is! 🙂