Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

beveiligingscode (CVC) niet op Maestro

• Net gestart
  • 0 reacties
Ik wil betalen met Maestro op Aliexpress en hij vraagt me een 3-cijferige beveiligingscode vanop de achterkant van je bankkaart.. eenmaal de bankkaart bekeken, vind ik geen code.. ik heb de hellobank bankkaart.. iemand die kan helpen?

Beste antwoord van Ine 11 augustus 2017, 09:36

Dag SofieT,

Welkom op onze community:)!

Alexander schreef:

Die 3-cijferige code is de zogenaamde CVC code maar die bevindt zich enkel op krediet- en prepaidkaarten en niet op gewone bankkaarten of debetkaarten.
Op uw Hello bankkaart is er dus geen CVC code aanwezig.
Die Aliexpress automaten aanvaardt blijkbaar enkel kredietkaarten en waarschijnlijk ook prepaidkaarten maar geen debetkaarten.

Het klopt wat Alexander zegt. Op onze maestro bankkaarten in België staat er geen CVC code. De CVC code, de drie-cijferige beveiligingscode wordt enkel op een krediet-en prepaidkaart vermeld. Je vraag verscheen reeds eerder op de community in dit bericht.

Meer informatie over de kredietkaart en de prepaidkaart kan je op onze website terugvinden.

@Alexander bedankt voor je antwoord 🙂!

Aangezien dit je eerste bericht is op de community, wijs ik je graag de weg naar enkele interessante berichten :):

- Wij polsen regelmatig naar de mening van onze leden. Zo kan je je mening geven over wat je van de app vindt en hoe vaak je deze gebruikt.
- Vertrek je binnenkort naar het buitenland? Bekijk dan zeker deze tips.

Als je nog vragen hebt, horen we het graag 🙂.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Die 3-cijferige code is de zogenaamde CVC code maar die bevindt zich enkel op krediet- en prepaidkaarten en niet op gewone bankkaarten of debetkaarten.
Die Aliexpress automaten aanvaardt blijkbaar enkel kredietkaarten en waarschijnlijk ook prepaidkaarten maar geen debetkaarten.
Reputatie 5
Dag SofieT,

Welkom op onze community:)!

Alexander schreef:

Het klopt wat Alexander zegt. Op onze maestro bankkaarten in België staat er geen CVC code. De CVC code, de drie-cijferige beveiligingscode wordt enkel op een krediet-en prepaidkaart vermeld. Je vraag verscheen reeds eerder op de community in dit bericht.

Meer informatie over de kredietkaart en de prepaidkaart kan je op onze website terugvinden.

@Alexander bedankt voor je antwoord 🙂!

Aangezien dit je eerste bericht is op de community, wijs ik je graag de weg naar enkele interessante berichten :):

- Wij polsen regelmatig naar de mening van onze leden. Zo kan je je mening geven over wat je van de app vindt en hoe vaak je deze gebruikt.
- Vertrek je binnenkort naar het buitenland? Bekijk dan zeker deze tips.

Als je nog vragen hebt, horen we het graag 🙂.