Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

kaart deblokeren

Hello,

vanmorgen wou ik mijn kaart activeren op "Itsme"
Na 5 pogingen via de kaartlezer werd mijn kaart geblokkeerd.
via telefoon raak ik niet verder
(+32 2 433 40 92 om de kaart te deblokkeren. (EBW6025)).
Kan ik online mijn kaart deblokkeren ?

Dank

Beste antwoord van YannickB 9 januari 2019, 13:02

Dag Etienne Vermeiren,

Welkom op onze Community!

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd want onze Community is voor iedereen toegankelijk en persoonlijke info deel je op een plaats als deze best nooit.

Wij hebben jammer genoeg ook geen toegang tot je gegevens en profiel bij onze bank, waardoor ik je kaart niet kan deblokkeren. Dat kan enkel telefonisch of via kantoor. Ik kan je dus helaas enkel aanraden om het via die weg nog eens te proberen.

Bovenstaand nummer en ons algemeen nummer (02 762 60 00) zijn alvast bereikbaar van 7u 's ochtends tot 22u 's avonds op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Dag Etienne Vermeiren,

Welkom op onze Community!

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd want onze Community is voor iedereen toegankelijk en persoonlijke info deel je op een plaats als deze best nooit.

Wij hebben jammer genoeg ook geen toegang tot je gegevens en profiel bij onze bank, waardoor ik je kaart niet kan deblokkeren. Dat kan enkel telefonisch of via kantoor. Ik kan je dus helaas enkel aanraden om het via die weg nog eens te proberen.

Bovenstaand nummer en ons algemeen nummer (02 762 60 00) zijn alvast bereikbaar van 7u 's ochtends tot 22u 's avonds op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.
Hoy,

Had al een donkerbruin vermoeden dat mijn vraag hier niet ging beantwoord worden.
en inderdaad persoonlijke gegevens best niet hier delen.
'k Zal elders wel info vinden om mijn kaart te deblokkeren.

Etienne