Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

kaart defect

• Vis
  • Net gestart
  • 0 reacties
mijn kaart is defect. Kan ik zelf een vervangende kaart bestellen via Easy banking Web of via Easy banking app?
Of moet ik hiervoor langsgaan bij mijn kantoor?

Beste antwoord van ShantyV 7 december 2018, 13:42

Dag Vis,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag een nieuwe kaart zou willen bestellen gezien de huidige defect is.
Zoals Alexander reeds aangeeft zijn er verschillende manieren om een nieuwe aan te vragen, namelijk:

- Via jouw kantoor tijdens de openingsuren van het loket;
- Telefonisch via het Easy Banking Center met behulp van de Easy Banking Phone Code;
- Door ons telefonisch te contacteren via de Applicatie wanneer je bent aangemeld.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Je kan dat alleszins dat doen door naar Easy Bank Center te bellen of in uw kantoor binnenspringen.
Reputatie 1
Dag Vis,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag een nieuwe kaart zou willen bestellen gezien de huidige defect is.
Zoals Alexander reeds aangeeft zijn er verschillende manieren om een nieuwe aan te vragen, namelijk:

- Via jouw kantoor tijdens de openingsuren van het loket;
- Telefonisch via het Easy Banking Center met behulp van de Easy Banking Phone Code;
- Door ons telefonisch te contacteren via de Applicatie wanneer je bent aangemeld.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag !