Beantwoord

kaart geblokkeerd door verkeerde pincode

  • 5 March 2019
  • 5 reacties
  • 14585 Bekeken

ik probeer Easybanking reeds dagen te bellen voor een kaart te deblokkeren. De bankkaart werd geblokkeerd omdat er een verkeerde pincode werd ingegeven. We hebben de pincode, maar willen alleen de kaart deblokkeren.
Hoe kan dit het snelts?
icon

Beste antwoord van Anonymous 5 March 2019, 13:38

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @anjacsi23,

Dit kan telefonisch, via het Easy Banking Centre, of via het kantoor worden rechtgezet.
Het Easy Banking Centre is bereikbaar op 02 762 60 00 op weekdagen van 7 tot 22u en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Lieze

Beste,

Mijn beste wensen

Mijn kaart geblokkeerd door verkeerde M1/m2 cijfers in te voeren in buitenland.

België is telefonisch moeilijk te bereiken.kan het via mail? 

Hartelijk dank

Mvg michael

Reputatie 7

@Micha1808 

Voor jou alvast ook een goed 2020 gewenst!

Ik heb je e-mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen kan meelezen. Mailadressen (zelfs algemene mailboxen) deel je best nooit zomaar online. :slight_smile:

 

Via e-mail kunnen we je kaart niet deblokkeren, omdat het geen beveiligd communicatiemiddel is. Het kan jammer genoeg enkel telefonisch of door met een andere kaart op jouw naam aan te melden op onze website en ons een bericht te sturen via ‘Berichten’ bovenaan rechts op de pagina. Via een bericht in Easy Banking Web kan het helaas wel enkele dagen duren voor je kaart gereactiveerd wordt.

Mijn kaart is geblokkerd wat moet ik allemaal doen?

Reputatie 5
Badge

Dag Andyyy, 

Indien je pincode geblokkeerd werd kan je hiervoor contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Zij kunnen de kaart normaliseren. Hierna zal je de kaart nog in een automaat van BNP Paribas Fortis moeten steken en de correcte pincode ingeven. Hierna kan je de kaart opnieuw gebruiken. 

Mocht je toegang tot Easy Banking geblokkeerd zijn kan je contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. Zij kunnen je kaart terug activeren.

Fijne dag verder! 

Reageer