Hoe kan dit het snelts?
Beste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelBeste antwoord van Anonymous
Bekijk origineelBeste,
Mijn beste wensen
Mijn kaart geblokkeerd door verkeerde M1/m2 cijfers in te voeren in buitenland.
België is telefonisch moeilijk te bereiken.kan het via mail?
Hartelijk dank
Mvg michael
Voor jou alvast ook een goed 2020 gewenst!
Ik heb je e-mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publiek forum waarop iedereen kan meelezen. Mailadressen (zelfs algemene mailboxen) deel je best nooit zomaar online.
Via e-mail kunnen we je kaart niet deblokkeren, omdat het geen beveiligd communicatiemiddel is. Het kan jammer genoeg enkel telefonisch of door met een andere kaart op jouw naam aan te melden op onze website en ons een bericht te sturen via ‘Berichten’ bovenaan rechts op de pagina. Via een bericht in Easy Banking Web kan het helaas wel enkele dagen duren voor je kaart gereactiveerd wordt.
Mijn kaart is geblokkerd wat moet ik allemaal doen?
Dag Andyyy,
Indien je pincode geblokkeerd werd kan je hiervoor contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Zij kunnen de kaart normaliseren. Hierna zal je de kaart nog in een automaat van BNP Paribas Fortis moeten steken en de correcte pincode ingeven. Hierna kan je de kaart opnieuw gebruiken.
Mocht je toegang tot Easy Banking geblokkeerd zijn kan je contact opnemen met de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.40.92. Zij kunnen je kaart terug activeren.
Fijne dag verder!
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.