Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

kredietkaart mastercard

ik kan niet inloggen om rekening te zien
ik ga weg van fortis als de zaak niet opgelost geraakt ondanks veelvuldig aandringen helpt fortis niet
ik ga kacht indienen

Beste antwoord van Renata_bnp 8 november 2018, 13:02

Hallo devliegher geert,

Van harte welkom op onze community:)

Onze excuses voor het late antwoord.

We willen jou heel graag helpen en daarom hebben we meer details nodig van het probleem. Waar kun je niet aanmelden, op de Easy banking app, Easy Banking Web of Online webruimte van je Optiline dat gekoppeld is aan jouw Mastercard kredietkaart?

Je kunt ons zeker telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u. Onze adviseurs helpen jou heel graag verder!
Je kunt ook terecht in jouw domiciliekantoor tijdens de openingsuren en op afspraak.

Stel gerust al je vragen hier op de community of stuur ons een prive berichtje met toelichting van jouw probleem, dan lossen we het zo snel mogelijk op!

Ik wens je een fijne dag 🙂

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 3
Hallo devliegher geert,

Van harte welkom op onze community:)

Onze excuses voor het late antwoord.

We willen jou heel graag helpen en daarom hebben we meer details nodig van het probleem. Waar kun je niet aanmelden, op de Easy banking app, Easy Banking Web of Online webruimte van je Optiline dat gekoppeld is aan jouw Mastercard kredietkaart?

Je kunt ons zeker telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u. Onze adviseurs helpen jou heel graag verder!
Je kunt ook terecht in jouw domiciliekantoor tijdens de openingsuren en op afspraak.

Stel gerust al je vragen hier op de community of stuur ons een prive berichtje met toelichting van jouw probleem, dan lossen we het zo snel mogelijk op!

Ik wens je een fijne dag 🙂
je doet alles om me te pesten we gaan naar de politie
Reputatie 1
Dag devliegher geert,

Wij zouden jou graag willen helpen maar hebben meer details nodig om dit te kunnen oplossen.
Wij zouden daarom graag willen weten waar je precies niet kan aanmelden.

Indien je problemen hebt met jouw persoonlijke webruimte kan je rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nummer : 02 508 44 40.
Zij zijn de beheerde van de webruimte en kunnen voor jou nagaan wat er precies fout loopt.

Ik wens je nog een fijne dag !