Beantwoord

Limiet bankkaart aanpassen

  • 19 April 2017
  • 10 reacties
  • 27833 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik vertrek dit weekend naar Reims samen met mijn vriendinnen en zou graag de limiet van mijn bankkaart aanpassen zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Kan ik dit via EBW doen? Zoja, hoe doe ik dit en hoe snel is dit dan in orde?

Dankjewel alvast!
An-Sofie
icon

Beste antwoord van OguzhanB 19 April 2017, 22:24

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

10 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dag An-Sofie,

Via EBW kan je via dagelijks bankieren "Mijn kaarten" je tijdelijke of/en permanente limieten aanpassen en ze zijn onmiddellijk actief.

[Update door BNP Paribas Fortis op 08/09/2019] Meer uitleg over het veranderen van limieten via Easy Banking Web werd toegevoegd.

De limieten van je debetkaart kan je in beperkte mate aanpassen via onze website:
  • Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn kaarten.
  • Klik rechts van de gewenste debetkaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Kies voor Mijn limieten.
  • Hier kan je je tijdelijke en permanente limieten wijzigen. Je wordt steeds gevraagd om met je kaartlezer te bevestigen.

Is de door jou gewenste limiet niet beschikbaar? Contacteer ons dan via beveiligde telefoonlijn vanuit Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone Code.
Badge
Dag Oguzhan,

Dankjewel voor je hulp. Ik ga het meteen uitproberen!
Reputatie 4
Badge +4
@An-Sofie Graag gedaan! & heb je het al uitgeprobeerd? 😁
Badge
Geprobeerd en gelukt 🙂!
Reputatie 5
Goed dat het gelukt is @An-Sofie. ☺️ Dank je wel voor je nuttige bijdrage @OguzhanB 😉 .

Als het je niet lukt of wil je dit liever laten doen, dan kan je ons ook contacteren via het Easy Banking Centre (02 762 60 00) of je kan langsgaan in één van onze kantoren.
Mag ik hier even op inpikken? Wat is EBW eigenlijk??!
@Marissa
EBW = Easy Banking Web
Reputatie 5
Dag Marissa,

Welkom op de community 🙂! Een goede vraag, want het was inderdaad niet zo duidelijk.

@Wout bedankt voor je antwoord.

EBW is inderdaad een afkorting voor Easy Banking Web, het online bankieren via onze website (je vroegere PC banking).

Als je vragen hebt, stel ze dan gerust 🙂.

Vertrek je binnenkort op reis naar het buitenland, bekijk dan zeker deze nuttige tips.
Oké, nu ben ik mee. Straks ook eens proberen. Merci vd toelichting Wout en Ine!
Reputatie 5
Graag gedaan Marissa.

Als je vragen hebt stel ze dan gerust!