Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Loon ontvangen op 1 november

Hoi ,
Ik ontvang mijn loon uit nederland op 1 november , zal deze ook die dag op mijn rekening staan of pas de 2 de november ?
Alvast bedankt

Beste antwoord van AnoukPhiltjens 18 oktober 2018, 15:36

Dag Maureen roldan,

Welkom op de community! 😉

Alexander schreef:

Ik vrees dat het pas op 2 november zal zijn eer uw loon op uw rekening zal staan en dan heb je nog geluk dat 1 november dit jaar op donderdag valt, volgend jaar zal 1 november op vrijdag vallen en dan zal je loon pas op maandag 4 november op je rekening verschijnen.

Zoals Alexander hierboven zegt gaat jouw loon op 1 november nog niet op de rekening bij ons staan. Een overschrijving vraagt steeds een aantal dagen verwerking én bovendien is 1 november een feestdag. Jouw loon gaat dus hoogstwaarschijnlijk na het weekend op de rekening staan.

In dit topic vind je de nodige uitleg betreffende overschrijvingen.

Hopelijk is hiermee jouw vraag beantwoord! 😉

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik vrees dat het pas op 2 november zal zijn eer uw loon op uw rekening zal staan en dan heb je nog geluk dat 1 november dit jaar op donderdag valt, volgend jaar zal 1 november op vrijdag vallen en dan zal je loon pas op maandag 4 november op je rekening verschijnen.
Reputatie 1
Dag Maureen roldan,

Welkom op de community! 😉

Alexander schreef:

Zoals Alexander hierboven zegt gaat jouw loon op 1 november nog niet op de rekening bij ons staan. Een overschrijving vraagt steeds een aantal dagen verwerking én bovendien is 1 november een feestdag. Jouw loon gaat dus hoogstwaarschijnlijk na het weekend op de rekening staan.

In dit topic vind je de nodige uitleg betreffende overschrijvingen.

Hopelijk is hiermee jouw vraag beantwoord! 😉
Na het wknd ? 2 november doen jullie wel verrichtinging ?
Reputatie 1
Dag Maureen Roldan,

Op twee November zullen wij inderdaad verrichtingen verwerken.
Zoals je aangeeft komt je loon echter vanuit Nederland. Voor buitenlandse overschrijvingen moet je rekening houden met een verwerkingstijd van 2 à 3 bankwerkdagen.
De kans is dus groot dat je jouw inkomen pas na het weekend zal ontvangen.

Ik wens je nog een fijne dag !