Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Mastercard

Goede dag nam ik 3 keer om te vragen voor het Visa en de Mastercard, ik ontving geen antwoord. Ik ben 5 jaar lang een bankklant, ik vraag eerst om een ​​kaart, maar de communicatie met de bank is erg slecht. Ik stelde de vraag via Easybank Aap. Laat me alsjeblieft de kaart behouden als ik op zoek ben naar een andere bank. dank u wel Monika Behrendt

Beste antwoord van ShantyV 10 januari 2019, 13:45

Dag Monika Behrendt,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag een kredietkaart wilt aanvragen.
Om online een aanvraag in te dienen kan je hier klikken.
U kan ook steeds contact opnemen met ons Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.

Zelf kunnen wij jammer genoeg geen kaart bestellen voor jou omdat wij geen toegang hebben tot jouw persoonlijke gegevens.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 2
Dag Monika Behrendt,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag een kredietkaart wilt aanvragen.
Om online een aanvraag in te dienen kan je hier klikken.
U kan ook steeds contact opnemen met ons Easy Banking Center op het nummer 02/762 60 00.

Zelf kunnen wij jammer genoeg geen kaart bestellen voor jou omdat wij geen toegang hebben tot jouw persoonlijke gegevens.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag verder !
Bedankt voor het beantwoorden. Ik heb de aanvraag ingediend via de Easy Banking. Ik ben ingelogd op mijn website en ik heb geen antwoord. Ik begrijp het een keer of drie keer ???
Reputatie 5
Badge +3
Monika Behrendt schreef:

Bedankt voor het beantwoorden. Ik heb de aanvraag ingediend via de Easy Banking. Ik ben ingelogd op mijn website en ik heb geen antwoord. Ik begrijp het een keer of drie keer ???

Het zal nog een paar dagen duren eer je antwoord krijgt, je moet wel wat geduld hebben en anders kon je die Mastercard aangevraagd hebben via het kantoor.
een paar dagen !!! Ik vroeg om de eerste kaart op 3 november. Dit is al 2 maanden. Ik denk dat de bank niet geïnteresseerd is in klanten die geen miljoenen hebben op hun account. En recent heb ik nog geen goed woord gehoord over Fortis Bank. Ik denk dat ik mijn account zal veranderen naar een andere bank