Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Online betalingen uitschakelen voor kredietkaarten

Reputatie 5
Badge +3
Via Easy Bank App voor smartphones is er een mogelijkheid om online betalingen voor mijn Visa kaart te blokkeren maar als ik dat doe blokkeer ik daarmee ook de terugkerende betalingen zoals abonnementen voor Netflix, kranten, iTunes, Spotify, ...enz?

Beste antwoord van ShantyV 9 november 2018, 14:00

Dag Alexander,

Je wilt graag weten of abonnementen voor Netflix, Spotify, ... nog verwerkt zullen worden wanneer je de functie online betalingen voor jouw kredietkaart zou uitschakelen.
Het is inderdaad dat zo dat ook deze betalingen niet meer zullen doorgaan ook al heb je de abonnementen in het verleden reeds aangevraagd.

Hopelijk heb ik hiermee jouw vraag beantwoord.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 1
Dag Alexander,

Je wilt graag weten of abonnementen voor Netflix, Spotify, ... nog verwerkt zullen worden wanneer je de functie online betalingen voor jouw kredietkaart zou uitschakelen.
Het is inderdaad dat zo dat ook deze betalingen niet meer zullen doorgaan ook al heb je de abonnementen in het verleden reeds aangevraagd.

Hopelijk heb ik hiermee jouw vraag beantwoord.
Reputatie 5
Badge +3
Dus met ander woorden, het is dus beter om de functie online betalingen ingeschakeld te houden indien ik wil hebben dat die terugkerende betalingen blijven doorgaan.
Reputatie 1
Dag Alexander,

Inderdaad, als je dergerlijke abonnementen hebt kan je deze functie best niet uitschakelen.

Ik wens je nog een fijne dag !