Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

optiline

Sinds enkele weken probeer ik in te loggen op mij persoonlijke webruimte (Optiline). Mijn gebruikersnaam aanmaken lukte nog wel. Daarna kreeg ik een mail met een link waar ik mijn wachtwoord moest instellen. Deze link geeft echter een foutmelding. Ik heb dit 3 maal geprobeerd. Op de inlogpagina heb ik 3 maal aangegeven dat ik
mijn gebruikersnaam was vergeten waardoor ik een nieuwe mail kreeg met telkens een nieuwe link om mijn
wachtwoord in te stellen. Telkens als ik deze link volg krijg ik een foutmelding. Kunnen jullie mij helpen?

Beste antwoord van Renata_bnp 8 november 2018, 12:34

Hallo patricksnyers,

Vervelend dat je je niet kunt aanmelden in de online webruimte van Optiline. Sommige klanten hebben inderdaad problemen bij het aanmelden.

We raden je aan om Optiline klantendienst te contacteren op het nummer 02 508 44 40 (van 9u tot 17u). Ze zullen het verder voor jou nakijken.

Laat je het ons weten of het gelukt is?

Ik wens je een fijne dag 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Gemakkelijker sparen, ontdek nu Easy Save!
- Optiline - bereikbaarheid klantendienst

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 3
Hallo patricksnyers,

Vervelend dat je je niet kunt aanmelden in de online webruimte van Optiline. Sommige klanten hebben inderdaad problemen bij het aanmelden.

We raden je aan om Optiline klantendienst te contacteren op het nummer 02 508 44 40 (van 9u tot 17u). Ze zullen het verder voor jou nakijken.

Laat je het ons weten of het gelukt is?

Ik wens je een fijne dag 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Gemakkelijker sparen, ontdek nu Easy Save!
- Optiline - bereikbaarheid klantendienst