Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Overzicht visakaart


  • Komt op dreef
  • 1 reactie
momenteel zie ik enkel reservaties en geen details van mijn verrichtingen sinds begin maart.
Normaal zou het bedrag van mijn verrichtingen van februari gisteren van mijn rekening moeten zijn gegaan, maar dat is ook niet gebeurd.
Is het een algemeen probleem?

Beste antwoord van Wiske 10 april 2019, 18:27

YannickB schreef:

@Wiske @Converted

Ik kreeg daarnet door dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Nogmaals onze excuses voor het wachten.

Als je toch nog niet alle info ziet, laat het me dan zeker weten.



Het lijkt inderdaad te zijn opgelost. Dankjewel

Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 3
Hey Wiske,

Hier is geen algemeen problem.
Probeer je het te bekijken op Easy Banking Web of App? En op welke manier wil je deze gegevens bekijken?

Groetjes,
Lieze
Reputatie 2
Dag Wiske,

Indien jouw visa niet gekoppeld is aan een optiline-krediet krijg je jouw uitgavenstaat via zoomit. Je kan dit raadplegen via Easy Banking Web of Easy Banking App.

Indien je wel een optiline-krediet hebt, gaan de uitgaven van de voorbije maand op een andere datum van de rekening (dus niet de 10e van de maand). Je kan dit nakijken via www.ro.bnpparibasfortis.be. De informatie hierover kan je hier nalezen.

Kan je ons laten weten indien het is opgelost? 🙂

Fijne dag verder!
Ik heb hetzelfde probleem. Visa uitgaven van begin maart blijven bij reserveringen staan en zijn dus niet te consulteren. Recente uitgaven van de voorbije dagen verschijnen wel bij uitgaven. Ik vermoed ook algemeen probleem bij visa en/of bnp?

Mvg,

Pieter
Reputatie 3
Hey @Wiske en @pieper02,

Dit probleem is niet gekend bij de technische dienst. Zouden jullie hier even voor kunnen bellen naar het Easy Banking Centre zodat ze dit met jullie gegevens verder kunnen onderzoeken?

Dankjewel!
Lieze
Badge
LiezeH schreef:

Hey @Wiske en @pieper02,

Dit probleem is niet gekend bij de technische dienst. Zouden jullie hier even voor kunnen bellen naar het Easy Banking Centre zodat ze dit met jullie gegevens verder kunnen onderzoeken?

Dankjewel!
Lieze



Ze kennen het probleem wel bij de klantendienst. De persoon erkende dat er al een aantal weken problemen waren met de automatische domiciliëring bij meerdere gebruikers en dat het overzicht vertraagd bijgewerkt wordt. Dit is inderdaad al bezig sinds februari.
Vroeger werd dit vrij snel opgelost, maar nu blijft het aanslepen. Dit is niet de schuld van de bank, maar van de kaartuitgever Atos Worldline.
Reputatie 2
Converted schreef:

LiezeH schreef:

Hey @Wiske en @pieper02,

Dit probleem is niet gekend bij de technische dienst. Zouden jullie hier even voor kunnen bellen naar het Easy Banking Centre zodat ze dit met jullie gegevens verder kunnen onderzoeken?

Dankjewel!
Lieze



Ze kennen het probleem wel bij de klantendienst. De persoon erkende dat er al een aantal weken problemen waren met de automatische domiciliëring bij meerdere gebruikers en dat het overzicht vertraagd bijgewerkt wordt. Dit is inderdaad al bezig sinds februari.
Vroeger werd dit vrij snel opgelost, maar nu blijft het aanslepen. Dit is niet de schuld van de bank, maar van de kaartuitgever Atos Worldline.



Het klopt dat er momenteel een incident is met de kredietkaarten, de verrichtingen zijn voor heel wat cliënten niet zichtbaar in Easy Banking Web of Easy Banking App. De verrichtingen die je met de kaart doet blijven immers lang 'hangen' als een reservering.

De interne diensten zoeken momenteel voor een oplossing!

We houden jullie op de hoogte! 🙂
Badge
AnoukPh schreef:

Converted schreef:

LiezeH schreef:

Hey @Wiske en @pieper02,

Dit probleem is niet gekend bij de technische dienst. Zouden jullie hier even voor kunnen bellen naar het Easy Banking Centre zodat ze dit met jullie gegevens verder kunnen onderzoeken?

Dankjewel!
Lieze



Ze kennen het probleem wel bij de klantendienst. De persoon erkende dat er al een aantal weken problemen waren met de automatische domiciliëring bij meerdere gebruikers en dat het overzicht vertraagd bijgewerkt wordt. Dit is inderdaad al bezig sinds februari.
Vroeger werd dit vrij snel opgelost, maar nu blijft het aanslepen. Dit is niet de schuld van de bank, maar van de kaartuitgever Atos Worldline.



Het klopt dat er momenteel een incident is met de kredietkaarten, de verrichtingen zijn voor heel wat cliënten niet zichtbaar in Easy Banking Web of Easy Banking App. De verrichtingen die je met de kaart doet blijven immers lang 'hangen' als een reservering.

De interne diensten zoeken momenteel voor een oplossing!

We houden jullie op de hoogte! :)



Is er al meer nieuws? Want dit sleept toch al even aan...
Vind dit zeer vervelend wel!
Reputatie 4
Badge
Dag Converted,

Momenteel wordt dit probleem nog steeds onderzocht. Van zodra wij hier meer info over krijgen, laten we dit zeker weten.

Alvast onze excuses voor het ongemak en fijne dag verder!
Badge
Karen schreef:

Dag Converted,

Momenteel wordt dit probleem nog steeds onderzocht. Van zodra wij hier meer info over krijgen, laten we dit zeker weten.

Alvast onze excuses voor het ongemak en fijne dag verder!



Is het nu opgelost of niet?
Want het is een nieuwe maand en precies is het nog altijd niet opgelost.
Begint wel lang te duren e
Reputatie 4
Badge
Dag Converted,

Jammer genoeg zijn er inderdaad nog altijd problemen bij de weergave van de verrichtingen uitgevoerd met de kredietkaart. Zowel wij als de klanten kunnen enkel het gereserveerde bedrag raadplegen. Wij krijgen geen gedetailleerde verrichtingen te zien.

Dit probleem wordt nog steeds onderzocht. Van zodra wij meer nieuws hebben, brengen wij jullie zeker op de hoogte!

Mochten er vragen zijn over specifieke verrichtingen, mogen jullie altijd contact opnemen met Worldline op het nr. 02/205.85.85. Zij kunnen alle verrichtingen wel in detail nakijken.

Fijne dag verder!
Badge
Karen schreef:

Dag Converted,

Jammer genoeg zijn er inderdaad nog altijd problemen bij de weergave van de verrichtingen uitgevoerd met de kredietkaart. Zowel wij als de klanten kunnen enkel het gereserveerde bedrag raadplegen. Wij krijgen geen gedetailleerde verrichtingen te zien.

Dit probleem wordt nog steeds onderzocht. Van zodra wij meer nieuws hebben, brengen wij jullie zeker op de hoogte!

Mochten er vragen zijn over specifieke verrichtingen, mogen jullie altijd contact opnemen met Worldline op het nr. 02/205.85.85. Zij kunnen alle verrichtingen wel in detail nakijken.

Fijne dag verder!



Das gemakkelijk e, u der weer vanaf maken met een prettige dag verder. Maar wij wel elke maand 3 euro betalen...
Reputatie 5
@Wiske @Converted

Ik kreeg daarnet door dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Nogmaals onze excuses voor het wachten.

Als je toch nog niet alle info ziet, laat het me dan zeker weten.
Badge
YannickB schreef:

@Wiske @Converted

Ik kreeg daarnet door dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Nogmaals onze excuses voor het wachten.

Als je toch nog niet alle info ziet, laat het me dan zeker weten.



Dit klopt. Enkel in het begin van de maand duurde het even voor de nieuwe maand tevoorschijn kwam. Normaal is dat altijd rond de 3de. Nu was dat rond de 5de ongeveer. Maar alles lijkt weer te werken, voor nu...
YannickB schreef:

@Wiske @Converted

Ik kreeg daarnet door dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Nogmaals onze excuses voor het wachten.

Als je toch nog niet alle info ziet, laat het me dan zeker weten.



Het lijkt inderdaad te zijn opgelost. Dankjewel