Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Storting probleem

• Net gestart
  • 0 reacties
Hallo,
Ik wou 8 briefjes van 5 storten in een bankautomaat. Ik steek de briefjes erin en op het scherm komt in het rood te staan dat er maar 50 euro zal worden gestort en dat de overige som (350) niet zal worden gestort. Ik wou de storting dus opnieuw proberen maar ik kreeg maar 1 briefje van 50 terug.
Hoe komt dit en hoe kom ik terug aan mijn andere briefjes?

Beste antwoord van AnoukPhiltjens 15 oktober 2018, 13:49

Dag axluto,

Welkom op de community! 🙂

Wat jammer dat er problemen waren bij de storting! Indien de biljetten niet correct werden geregistreerd, kan dit te wijten zijn aan een technisch defect van de betrokken automaat.

Om dit te laten onderzoeken raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Center of met jouw kantoor. Je kan ons steeds telefonisch bereiken op 02 762 60 00 en dit op maandag t.e.m. vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 t.e.m. 17u00.

Hopelijk geraakt het snel opgelost! Indien er nog vragen zijn, stel ze gerust! 🙂

Nog een prettige dag gewenst

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 1
Dag axluto,

Welkom op de community! 🙂

Wat jammer dat er problemen waren bij de storting! Indien de biljetten niet correct werden geregistreerd, kan dit te wijten zijn aan een technisch defect van de betrokken automaat.

Om dit te laten onderzoeken raad ik je aan telefonisch contact op te nemen met het Easy Banking Center of met jouw kantoor. Je kan ons steeds telefonisch bereiken op 02 762 60 00 en dit op maandag t.e.m. vrijdag van 7u00 tot 22u00 en op zaterdag van 9u00 t.e.m. 17u00.

Hopelijk geraakt het snel opgelost! Indien er nog vragen zijn, stel ze gerust! 🙂

Nog een prettige dag gewenst