Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Woonsparen openen via EBW

Badge
  • BNP Paribas Fortis medewerker
  • 2 reacties
Ik probeerde daarnet een Woonsparen te openen. Als ik de flow doorliep door te klikken op "Online Aanvragen", dan kreeg ik een volgend scherm. Op dat scherm was enkel de knop "Terug" te zien. Dus het was niet mogelijk om de flow te doorlopen en effectief een woonsparenrekening te openen.

Beste antwoord van YannickB 28 november 2018, 16:16

Dag Keviplys,

Ik geef het alvast aan de juiste dienst door zodat we kunnen nagaan of er langs onze kant een probleem is. Van zodra ik meer weet, laat ik het je hier weten.🙂

Ik raad je alvast ook aan om de stappen in dit artikel te volgen. Zo reset je je browser/internetprogramma, wat eventuele problemen daarmee kan oplossen. Eventueel kan je ook proberen om te werken met een andere browser. Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Dag Keviplys,

Ik geef het alvast aan de juiste dienst door zodat we kunnen nagaan of er langs onze kant een probleem is. Van zodra ik meer weet, laat ik het je hier weten.🙂

Ik raad je alvast ook aan om de stappen in dit artikel te volgen. Zo reset je je browser/internetprogramma, wat eventuele problemen daarmee kan oplossen. Eventueel kan je ook proberen om te werken met een andere browser. Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox.