Beantwoord

2 x keer betaald

  • 5 september 2018
  • 2 reacties
  • 613 Bekeken

In de maand augustus zijn er 2 afhoudingen gebeurd, dat kan toch niet?
icon

Beste antwoord van YannickB 6 september 2018, 08:49

Hallo 64122545,

Welkom op de Community!

Wat werd er juist tweemaal afgehouden?

Als het gaat om een lening, een verzekering of pensioensparen van onze bank, dan is het mogelijk dat de vorige afhouding niet door kon gaan omwille van, bijvoorbeeld, onvoldoende saldo. In dat geval wordt er op een later moment nogmaals geprobeerd om het geld op te vragen en dit kan in sommige gevallen samenlopen met de volgende vervaldag. Gaat het om een van deze producten bij een andere bank, dan dien je hen even te contacteren.

Gaat het om een betaling in een winkel of online die dubbel werd afgehouden, dan neem je best eerst contact op met de handelaar. In de meeste gevallen gaat het dan namelijk om een fout in hun systeem. De snelste manier om dat recht te zetten is via hen. Normaliter storten zij het geld gewoon terug.

Wil je je situatie laten nakijken, of wil de handelaar niet meewerken, dan kan je uiteraard ook bij ons terecht. Zoals Alexander aangaf, kan je steeds terecht op je kantoor, of je kan ook bellen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 (ma-vr van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

Op de Community hebben we geen toegang tot je gegevens, waardoor ik het jammer genoeg niet zelf voor je na kan gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ga eens langs in een BNPPF kantoor daar zal men kunnen nagaan wat er precies gebeurd is en hoe men dat kan oplossen.
Reputatie 5
Hallo 64122545,

Welkom op de Community!

Wat werd er juist tweemaal afgehouden?

Als het gaat om een lening, een verzekering of pensioensparen van onze bank, dan is het mogelijk dat de vorige afhouding niet door kon gaan omwille van, bijvoorbeeld, onvoldoende saldo. In dat geval wordt er op een later moment nogmaals geprobeerd om het geld op te vragen en dit kan in sommige gevallen samenlopen met de volgende vervaldag. Gaat het om een van deze producten bij een andere bank, dan dien je hen even te contacteren.

Gaat het om een betaling in een winkel of online die dubbel werd afgehouden, dan neem je best eerst contact op met de handelaar. In de meeste gevallen gaat het dan namelijk om een fout in hun systeem. De snelste manier om dat recht te zetten is via hen. Normaliter storten zij het geld gewoon terug.

Wil je je situatie laten nakijken, of wil de handelaar niet meewerken, dan kan je uiteraard ook bij ons terecht. Zoals Alexander aangaf, kan je steeds terecht op je kantoor, of je kan ook bellen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 (ma-vr van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u).

Op de Community hebben we geen toegang tot je gegevens, waardoor ik het jammer genoeg niet zelf voor je na kan gaan.

Reageer