Beantwoord

Aanvraag - Hello Bank Pro rekening activatie

  • 8 December 2022
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Beste

 

Ik heb onlangs mijn aanvraag ingediend om mijn professioneel rekeningnummer (Hello Bank Pro zichtrekening) te activeren. Deze heb ik samen met mijn volledig uittreksel gestuurd naar ‘servicePro_nl@hellobank.com’.

 

Hoelang kan het duren vooraleer deze geactiveerd wordt? Krijg ik na activatie een mail of komt dit nieuwe, actief rekeningnummer terecht bij mij persoonlijke rekeningen?

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

Met vriendelijke groeten

 

Matthias De Meyer

icon

Beste antwoord van LarsD 8 December 2022, 14:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Matthias De Meyer,

Een vaste tijdsduur is er niet. Je krijgt nog een mail zodra de rekening is geopend. Nadien zal je dan ook de rekening kunnen bekijken in het overzicht van je rekeningen.

Dag Lars

 

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Nog één laatste vraag, als ik een automatische mail terugkrijg van servicePro_nl@hellobank.com i.v.m. het feit dat die mailadres enkel voor administratieve documenten is bedoeld.

Wordt dit gestuurd als ik mijn mail op een verkeerde manier heb verstuurd of is dit enkel ter info?

Reputatie 4

@Matthias De Meyer

Het e-mailadres wordt enkel gebruikt voor zaken door te sturen. Daarom krijg je dan ook ter info dat automatisch antwoord terug wanneer je iets van document hebt verstuurd. 

Reageer