Beantwoord

Aanvraag tot bekomen van buitenladse valuta via een eigen fortisrekening

• 5 maart 2018
  • 2 reacties
  • 433 Bekeken

Ik zoek en eenvoudige mogelijkheid (E-mail adres dus) tot contact met de Fortis diensten om een bestelling van valuta te plaatsen. Met mijn plaatselijk kantoor heb ik dit dus reeds kunnen verwezenlijken doch zonder gevolg van een reactie.
icon

Beste antwoord van Renata_bnp 6 maart 2018, 10:18

Hallo Ammann Gaëtanus,

Welkom op de community :)

Het antwoord op jouw vraag vind je in het bericht Vreemde munten bestellen.

Hopelijk kun je hiermee verder. Indien er nog vragen zijn, aarzel niet om ons te contacteren. We helpen jou graag verder.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante onderwerpen:
- Vlieg jij straks naar Moskou voor de finale van de FIFA World Cup? Doe mee aan de grote ‘VISA voor Moskou’-Tombola!
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Ammann Gaëtanus,

Welkom op de community :)

Het antwoord op jouw vraag vind je in het bericht Vreemde munten bestellen.

Hopelijk kun je hiermee verder. Indien er nog vragen zijn, aarzel niet om ons te contacteren. We helpen jou graag verder.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante onderwerpen:
- Vlieg jij straks naar Moskou voor de finale van de FIFA World Cup? Doe mee aan de grote ‘VISA voor Moskou’-Tombola!
- Op vakantie naar het buitenland? 7 tips om je bankzaken vlot te regelen
Beste, de informatie omtrent de mogelijkheid om vreemde valuta te bestellen via Easy Banking Web applicatie klopt niet (meer)! Ik vind geen invulformulier om die valuta online te bestellen. Enige mogelijkheid die daar nog vermeld staat is het Easy Banking Centre te contacteren. Klopt dit?
Mvg Karel

Reageer