Beantwoord

Afdrukken rekeninguittreksels

  • 1 February 2020
  • 6 reacties
  • 1977 Bekeken

Beste, Graag vernam ik hoe ik een print kan maken van mijn uittreksels maar met een zelf vastgelegde datum. Bv van 12 januari tem 20 januari of enkel de gehele maand januari. Mvg

icon

Beste antwoord van YannickB 3 February 2020, 08:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo Pascale,

Zelf een datum ingeven voor je rekeninguittreksels is jammer genoeg nog niet mogelijk.

Afhankelijk van je keuze over de aflevering van de afschriften krijg je maandelijks, wekelijks of dagelijks een afschrift.

Hoe je je rekeninguittreksels kan raadplegen lees je alvast hier.

We hebben ook een handleiding over hoe je je voorkeuren voor de aflevering aan kan passen.

 

hoe kan ik mij rekeninigsuitrekksels afdrukken op mijne printer wekelijks Mvg Henri

Hey @janssen henri ,

Via de instructies op de link hierboven kan je je rekeninguittreksels raadplegen. Dan zou je ook de optie hebben om deze af te printen!

Groetjes,

Lieze

Ik zie dat het niet meer mogelijk gemaakt is om rekening uittreksels samen te voegen to 1 bestand zodat ik alles in 1 maal kan afdrukken voor een btw aangifte

ik moet nu elke overschrijving apart afdrukken. 

welke mogelijkheid/advies hebben jullie om dit voor mij efficiënter te maken

gr Frank 

 
Reputatie 4

Hallo, @F.Temmerman,

En welke soort informatie zoek je dan juist? Je wil een maandelijks overzicht van de verrichtingen via de rekening of zoek je enkel uittreksels van specifieke verrichtingen?

Een maandelijks overzicht kan je via volgende stappen vinden.

Je kan ook van specifieke verrichtingen een apart uittreksel opvragen

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Lars

ik wil graag een maandoverzicht of een kwartaal overzicht maar waarbij alle data in 1 pdf zit vervat. 

Nu krijg ik voor alle verrichtingen een aparte pdf, voor 1 kwartaal zijn er dat in mijn geval een stuk of 40. 

Die moet ik dan allemaal stuk voor stuk downloaden en stuk voor stuk afdrukken. 

Vroeger kon ik de gedownloade pdf’s samen voegen en in 1 maal afdrukken, maar omdat jullie de PDF’s nu volledig dicht zetten kan dat niet meer. 

gr Frank

 

 

Reageer