Beantwoord

Afsluiten rekening lukt niet

  • 3 September 2021
  • 1 reactie
  • 431 Bekeken

Geachte,

 

Ik tracht een zicht- en spaarrekening die ik gemeenschappelijk heb met mijn ex-vrouw af te sluiten via de easy banking app maar dat lukt niet. Ik krijg de melding dat ik daarvoor onvoldoende bevoegdheden heb en de bank moet contacteren. Ik heb ondertussen tientallen keren geprobeerd mijn kantoor telefonisch te bereiken om meer info te ontvangen en word steeds naar het algemeen nummer verwezen waar de wachttijd telkens langer dan een halfuur oploopt.

Ik heb ondertussen alle valuta overgeschreven naar andere rekeningen, de betreffende rekeningen staan op nul. Wat moet ik doen om deze rekeningen te laten afsluiten???

icon

Beste antwoord van YannickB 6 September 2021, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Toon,

Omdat het gaat om een gemeenschappelijke rekening kan je ze jammer genoeg niet online afsluiten. Ik vrees dat dat enkel kan door ons alsnog te bellen via Contact onderaan in Easy Banking App of via 02 762 60 00.

Afhankelijk van de producten of diensten die nog aan de rekening gekoppeld zijn, moeten mijn collega’s mogelijk ook een afspraak op kantoor voor je maken.

Reageer