Beantwoord

AFSLUITEN ZICHTREKENING

  • 19 June 2020
  • 2 reacties
  • 843 Bekeken

Hallo, ik betaalde mijn hypotheek vervroegd af en vroeg om de zichtrekening af te sluiten;

Ik kreeg bericht dat de lening werd afgelost maar krijg geen reactie van de kantoorhouder op de vraag om rekening af te sluiten;

Kunt u voor me nazien of dit gebeurt is aub?

Dank u

icon

Beste antwoord van YannickB 19 June 2020, 10:36

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo, ik betaalde mijn hypotheek vervroegd af en vroeg om de zichtrekening af te sluiten;

Ik kreeg bericht dat de lening werd afgelost maar krijg geen reactie van de kantoorhouder op de vraag om rekening af te sluiten;

Kunt u voor me nazien of dit gebeurt is aub?

Dank u

Ik probeerde reeds verschillende malen het nr 02//7626000 waar steeds naar verwezen wordt,daar wordt steeds gemeld dat ze op dit moment veel oproepen krijgen.

daarna wordt gevraagd naar klant nr en code,waarna gemeld wordt dat dit geen geldige code is.

Ik probeer een afspraak te maken met kantoor Middelkerke,geen medewerkers beschikbaar,waarna ik opnieuw wordt doorverbonden naar u raad het… 02/7626000!?

Mocht het u benieuwen waarom ik persé wilde afsluiten bij Fortis: de bedroevende dienstverlening

Reputatie 7

Hallo Alboreto,

Mijn excuses voor het lange wachten wanneer je ons belt. Het kan inderdaad zeer druk worden op onze telefoonlijnen.

Via deze website heb ik jammer genoeg geen zicht op jouw rekeningen en andere persoonlijke gegevens. Ik kan dus niet nakijken of je rekening al werd afgesloten en kan je enkel aanraden om nogmaals te bellen.

Wat de code die je gevraagd wordt tijdens het bellen, betreft; dat is een andere code dan die van je debetkaart of die dat je gebruikt om aan te melden op Easy Banking App.

Je kan die code aanmaken of wijzigen via onze website. Onze handleiding kan je daarbij helpen.

Je kan ook beveiligd bellen via Easy Banking App.

Reageer