Beantwoord

Alle rekeningen afsluiten

  • 16 June 2020
  • 3 reacties
  • 823 Bekeken

Beste

 

Ik wens mijn rekeningen (spaar en zicht) af te sluiten bij fortis aangezien ik nu in het buitenland woon. Via easy banking lukt dit niet en kan moeilijk op kantoor geraken vanuit Spanje..

 

 HELP PLEASE! :confounded:

 

MVG

Faïda

icon

Beste antwoord van YannickB 17 June 2020, 13:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Faïda

 

Bedankt voor je bericht.

Dan raad ik je aan ons op te bellen.

Als je de app nog hebt, dan kan je daarop aanmelden, klikken op ‘contacteer ons’ en daarna op ‘bel ons’. Zo kom je rechtstreeks in contact met de juiste adviseur.

Je kan ook een Easy Banking Phone code maken, hier kan je lezen hoe - deze code zal het ook makkelijker maken om de rekeningen af te sluiten. Als je met die code bij de hand belt, zal een adviseur je uitleggen hoe je de afsluiting op afstand kan doen.

 

Groeten

 

LienV

Beste Lien

Ik heb al via Easy Banking gebeld en met een adviseur gesproken -bijkt dat ze mijn rekeningen niet kunnen sluiten omdat ik geen andere open rekening heb in Belgie. Blijkbaar kan dit enkel op kantoor maar zoals ik al zei woon ik niet meer in Belgie … Beide rekeningen staan op 0 saldo… 

 

Faïda

Reputatie 7

Hallo Faida,

Mijn excuses voor dat foute antwoord dat je via telefoon kreeg.

Zolang je een IBAN uit de SEPA-zone hebt, kunnen we je rekening meteen telefonisch afsluiten.

Heb je een rekeningnummer uit een land buiten de SEPA-zone, dan kan het ook telefonisch, maar dienen we je nog documenten op te sturen die jij getekend terug moet sturen. 

Ongeacht in welk land je een rekening hebt, dien je ons ook een document te kunnen sturen dat bevestigt dat jij de houder van de andere rekening bent. Zo’n document (vaak ook RIB genoemd), kan je krijgen via de andere bank.

Aangezien het om een rekening in Spanje gaat, zou er dus zeker geen enkel probleem mogen zijn.

 

Kan ik je vragen om ons nogmaals te bellen? Ik heb zelf via deze site jammer genoeg geen toegang tot persoonlijke gegevens, waardoor ik je rekening niet zelf af kan laten sluiten.

 

 

 

Reageer