Beantwoord

bank holiday accredito bonifico

  • 18 May 2023
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Goedenavond, woensdag 17 mei 2023 is er weer een overschrijving gedaan vanuit Banca Fortis Ik las dat dezelfde bank de overschrijving altijd met maximaal 1 dag vertraging ontvangt .toevallig is 18 mei een nationale feestdag En ik zie nog steeds geen krediet .Toen kwam ik erachter dat vrijdag ook een gesloten dag is voor de bank, maar het is geen feestdag Ik ontvang mijn tegoed op vrijdag 19 mei, steeds via overschrijving van dezelfde fortisbank maar van verschillende rekeningen 

icon

Beste antwoord van LarsD 19 May 2023, 09:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Nicnic,

Bedankt voor je bericht.

Enkel wanneer het een overschrijving is tussen rekeningen bij dezelfde bank zal dit binnen maximum 1 werkdag op de andere rekening staan. Bij een overschrijving tussen twee verschillende Belgische banken kan dit 2-3 werkdagen onderweg zijn.

Omdat gisteren geen werkdag was en vandaag ook een “brugdag” is zal je waarschijnlijk het bedrag pas ten laatste tegen volgende week woensdag ontvangen. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

De bank die stuurde en bnpparibas Fortis en de bank die ontvangt en altijd bnpparibas Fortis .vertel me alsjeblieft dat ik vandaag de betaling ontvang 

Reputatie 4

Hallo, @Nicnic,

We kunnen niet met zekerheid zeggen of je dit vandaag al gaat ontvangen. Het is mogelijk dat dit pas de volgende werkdag (vanaf volgende week) gaat zijn.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer