Beantwoord

Bankkaart

  • 23 January 2020
  • 1 reactie
  • 409 Bekeken

Beste,

 

Ik heb begin januari online een rekening geopend. Ik heb hiervan de kaartlezer en bijhorende documenten 2 weken geleden ontvangen… Maar na 2 weken wachten heb ik nog steeds geen bankkaart ontvangen in mijn brievenbus. Ik heb hierna gebeld met jullie klantendienst en ze zeiden dat ze mijn E-ID gegevens opnieuw moesten inladen en dat ik deze moest opsturen, gehandtekend, gedateerd en met een bewijs van woonst. Ik heb dit gedaan maar ik heb nog steeds niets gehoord van jullie noch mijn bankkaart ontvangen. Kunnen jullie dit aub nazien? Je kan me prive contacteren

icon

Beste antwoord van YannickB 24 January 2020, 09:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Dag Zohra,

Het spijt me om te horen dat je al zo lang wacht. Ik heb via dit platform jammer genoeg zelf geen toegang tot je persoonlijke info bij onze bank. Kan je ons even bellen via 02 762 60 00? Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reageer