Beantwoord

bankkaart

  • 3 December 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Beste

Ik mail IKV het beheren van een bankkaart. 

Samen met een collega van op het werk, hebben we een rekening geopend bij jullie. 
Mijn collega is nu enige beheerder van die kaart maar het is de bedoeling dat ik samen met haar beheerder wordt. 

Zij gaf aan dat ik via jullie een afspraak kon maken om medebeheerder te worden zonder dat zij erbij is. Klopt dit? Dat zij niet mee moet en dat ik zonder haar dit kan regelen. Kan dit? 

Mvg,

Jessy

icon

Beste antwoord van YannickB 4 December 2020, 15:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Jessy,

Gaat het om een professionele rekening, of om een gewone rekening die jij en je collega hebben geopend? 

In het geval van een gewone rekening; staat jouw naam dan ook al vermeld in de benaming ervan?

Het gaat om een gewone rekening. 

Ik ben ook niet vernoemd, zou daarvoor moeten tekenen. 

Reputatie 7

In dat geval moet de houder van de rekening (ik neem aan je collega) aanwezig zijn om jou volmacht te geven.

Als jij zelf al klant bent bij ons, dan kunnen we wel alles telefonisch in orde brengen. Je collega dient ons dan te bellen via Easy Banking App of met haar persoonlijke Easy Banking Phone-code. Mijn collega’s zullen dan alles met haar regelen en zij zullen ook jou opbellen om de volmacht te bevestigen.

Is een gewone volmacht niet voldoende en moet de rekening echt op meerdere namen staan en/of ben jij bij ons nog geen klant (ook niet via een andere volmacht), dan kan je collega een afspraak maken via onze site of via 02 762 60 00. 

Reageer