Beantwoord

Bankoverschrijving naar Franse bank.

  • 28 April 2023
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Bank geeft na het invullen van alle gegevens aan dat er GEEN naamscheck uitgevoerd kan worden.

Vraag: Doe ik iets verkeerds of…????

icon

Beste antwoord van CaroleL 2 May 2023, 10:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Marcus,

 

Bedankt voor u bericht!

 

Helaas kan ik via dit kanaal niet nagaan wat er misloopt. Ik nodig u daarom graag uit ons even telefonisch te contacteren. U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
  • U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00
  • Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Op deze manier kunnen wij u begeleiden in het correct uitvoeren van de overschrijving.

 

Groetjes,

CaroleL

Reageer