bij aanmaak overschrijving naar rekening bij andere bank, kreeg ik volgende melding: overschrijving is in orde maar de begunstigde is niet geregistreerd. Wat zou dit betekenen?
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelbij aanmaak overschrijving naar rekening bij andere bank, kreeg ik volgende melding: overschrijving is in orde maar de begunstigde is niet geregistreerd. Wat zou dit betekenen?
Beste antwoord van Karen
Bekijk origineelDag christelcrombez,
Wanneer je een overschrijving uitvoert naar een nieuwe begunstigde, kan je ervoor kiezen om de begunstigde te bewaren. Dit is zeker niet verplicht. Je kan deze optie aanvinken wanneer je de gegevens zoals rekeningnummer en naam van de begunstigde ingeeft.
Deze melding geeft enkel aan dat de overschrijving effectief correct werd uitgevoerd, maar dat de nieuwe begunstigde niet bewaard werd.
Fijne dag verder!
Invoeren van een nieuwe begunstigde - voor een overschrijving naar Duitsland - lukt niet.
Wat moet er gedaan worden? Heb Iban en BIC en adres begunstigde.
Hey
Kan je ons vertellen welke melding je precies krijgt als je de gegevens invult?
Groetjes,
Lieze
Er gebeurt niets meer! De computer reageert niet meer. Alles nogmaals ingegeven en geen resultaat.
Er werd ook soms medegedeeld dat er een handtekening nodig is. Maar waar moet dit?
Er is ons geen storing gemeld.
Heb je dit al via een andere browser geprobeerd, zoals Google Chrome, Internet Explorer, Edge, Mozilla Firefox, Safari,…?
Groetjes,
Lieze
Na invullen van alle gegevens zoals bankrekening, iban en adres begunstigde moet men bevestigen,
maar dan stopt het. Geen reactie meer.
Ik vrees dat dit gekoppeld is aan de cookies of browser en niet aan de overschrijving zelf.
Kan je laten weten of het via een andere browser ook voordoet?
Groetjes,
Lieze
Gewone overschrijvingen werken nog altijd.
In het begin van het jaar nog een overschrijving gemaakt naar dezelfde persoon
en dit zonder problemen!
Bij nieuwe begunstigde reageert de PC niet als men wil; bevestigen. en gaat terug naa nieuwe begunstigde en kan men terug alle gegevens invullen, maar zonder resultaat
Hallo
Zoals Lieze zei ligt dit zeer waarschijnlijk aan jouw internetprogramma. Ik raad je aan om een andere browser te proberen, of om je huidige browser te resetten. We hebben een handleiding die je daarbij kan helpen.
Voel je je daar niet vertrouwd genoeg mee, dan raad ik je aan om ons even te bellen op 02 762 60 00 wanneer je in de buurt van je pc bent. Zo kunnen mijn collega’s je begeleiden.
Om terug te komen op de originele vraag: wat betekent ‘Uw overschrijving is in orde, maar de begunstigde is niet geregistreerd.’
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.