Beantwoord

blokkeren bankkaart

  • 2 January 2020
  • 3 reacties
  • 877 Bekeken

Hallo,

Gisteren werd mijn bankkaart gestolen. Bij cardstop vinden ze echter de bankkaart niet terug… Wie kan ik hier het best voor contacteren? Of is er een manier waarop ik alvast het geld van deze rekening kan overschrijven op een andere (zonder mijn bankkaart hiervoor nodig te hebben) om te voorkomen dat ze geld afhalen? 

 

Alvast bedankt.

Groetjes

Silke

icon

Beste antwoord van RubenV 2 January 2020, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hoi Silke, 

 

Kan je ons contacteren via 02/762.60.00? Via deze weg kunnen we jouw kaart ook blokkeren.

 

Indien je kan inloggen op onze Easy Banking App kan je zelf je geld overschrijven zonder dat je een kaartlezer nodig hebt.

 

 

Groetjes

 

Ruben

 

 

Mijn kaart werd geblokkeerd bij online bankieren; ik heb blijkbaar niet de juiste zaken gevolgd alhoewel ik probeerde dat te doen… ide laatste vragen waren naar het bedrag : ok dan een nummer ok en ok en dan moest ik zogezegd een elektronische handtekening krijgen, op mijn box verscheen telkens een getal, dat ik intikte maar blijkbaar was dat niet juist en na vijf vergeefse pogingen is mijn kaart nu dus geblokkeerd!!! geen goed start voor week end; telefonische geen contact mogelijk

K.Geboes

Reputatie 1

Dag Karel

 

Ik raad je aan onze helpdesk te contacteren op 02 433 40 92; zij kunnen je kaart resetten en ook even met jou bekijken wat er verkeerd liep.

 

Veel succes!

 

LienV

Reageer