Beantwoord

BNP Paribas Fortis en Fintro

• 9 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 618 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb reeds een zichtrekening bij BNPPF, stel ik wens eveneens een zichtrekening te openen bij Fintro.
De vraag is of dat mogelijk is, aan de ene kant zou dat moeten mogelijk zijn aangezien het strikt genomen 2 verschillende banken zijn maar aan de andere kant veronderstel ik van niet aangezien die 2 banken bij dezelfde groep behoren nl BNP Paribas Fortis Groep.
Voor alle duidelijkheid ik ben niet van plan om nog een rekening te openen bij Fintro, dat is een zuivere hypothetische vraag.

A propos, ik stel vast dat enkel BNPPF prepaidkaarten aanbiedt en Fintro niet, waarom?
icon

Beste antwoord van YannickB 9 augustus 2018, 14:08

Dag Alexander,

Bedankt voor je vraag!

Je kan perfect een rekening bij BNP Paribas Fortis en bij Fintro (en bijvoorbeeld ook bij Hello Bank) openen, ook al behoren de drie banken tot dezelfde groep.

Er is geen limiet op het aantal rekeningen dat je bij een van de banken van onze groep kan hebben.🙂

Omdat Fintro en BNP Paribas Fortis wel twee volledig aparte banken zijn, kan ik je jammer genoeg niet zeggen waarom Fintro geen prepaid kaarten aanbiedt. Ik heb namelijk geen concreet zicht op hun producten, behalve net zoals jij via hun website, en we zijn vanuit BNP Paribas Fortis niet betrokken bij beslissingen over hun aanbod.

Misschien ook belangrijk om te weten: omdat Fintro en BNP Paribas Fortis aparte banken zijn, zul je de rekeningen en producten van de ene bank niet in het Easy Banking-systeem van de andere bank kunnen zien. Ook al behoren we tot dezelfde groep.

Groetjes,

Yannick
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Alexander,

Bedankt voor je vraag!

Je kan perfect een rekening bij BNP Paribas Fortis en bij Fintro (en bijvoorbeeld ook bij Hello Bank) openen, ook al behoren de drie banken tot dezelfde groep.

Er is geen limiet op het aantal rekeningen dat je bij een van de banken van onze groep kan hebben.🙂

Omdat Fintro en BNP Paribas Fortis wel twee volledig aparte banken zijn, kan ik je jammer genoeg niet zeggen waarom Fintro geen prepaid kaarten aanbiedt. Ik heb namelijk geen concreet zicht op hun producten, behalve net zoals jij via hun website, en we zijn vanuit BNP Paribas Fortis niet betrokken bij beslissingen over hun aanbod.

Misschien ook belangrijk om te weten: omdat Fintro en BNP Paribas Fortis aparte banken zijn, zul je de rekeningen en producten van de ene bank niet in het Easy Banking-systeem van de andere bank kunnen zien. Ook al behoren we tot dezelfde groep.

Groetjes,

Yannick

Reageer