Beantwoord

Certified/stamped personal bank documents

• 23 november 2019
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Hallo,

Mijn dochter gaat studeren in Amerika aan de universiteit en volgend document wordt gevraagd om haar visulm aan te vragen: Certified/stamped personal bank documents

Financial documents showing the following amounts (depending on your school’s agreement with WVU)

• Students receiving a tuition and fee waiver - $8,651 USD per semester
  • Acceptable documents include:
  • Government/corporation sponsorship
  • Certified/stamped personal bank documents
    • Less than 6 months old
    • Must be in English
    • Should state the USD equivalence
    • Acceptable accounts: savings, checking, or short-term deposits

Aan de balie wilde men geen attest geven met de uitleg “uw rekening is vluchtig, wat er vandaag opstaat, staat er morgen niet meer op”

Wie kan dan wel dit document bezorgen?

Met dank! Veerle

icon

Beste antwoord van Karen 28 november 2019, 11:20

Dag Kraamvogel, 

Allereerst mijn excuses voor het late antwoord.

Mocht je inmiddels nog niet geholpen zijn, kan je hiervoor een document ‘Identificatiegegevens Bankrekening aanvragen’. Je kan dit attest aanvragen via je kantoor of via het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Dit wordt dan opgestuurd via mail of via post.
Indien je een volmacht hebt op de rekening van je dochter kan jij dit ook voor haar aanvragen. Zo niet, zal je dochter zelf contact moeten opnemen. 

Fijne dag verder! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge

Dag Kraamvogel, 

Allereerst mijn excuses voor het late antwoord.

Mocht je inmiddels nog niet geholpen zijn, kan je hiervoor een document ‘Identificatiegegevens Bankrekening aanvragen’. Je kan dit attest aanvragen via je kantoor of via het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Dit wordt dan opgestuurd via mail of via post.
Indien je een volmacht hebt op de rekening van je dochter kan jij dit ook voor haar aanvragen. Zo niet, zal je dochter zelf contact moeten opnemen. 

Fijne dag verder! 

Reageer