Beantwoord

corresponderende bank in Spanje

• 21 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1116 Bekeken

Beste, heeft BNP een corresponderende bank in Spanje met een branch in Marbella?
Alvast dank voor een antwoordje :)
Vg, Nathalie
icon

Beste antwoord van YannickB 21 augustus 2018, 11:10

Ik zocht het even voor je op, maar voor een zichtrekening kan ik je jammer genoeg niet doorverwijzen naar een Spaanse bank.

BNP Paribas biedt zelf vooral beleggingsproducten aan in Spanje en werkt samen met Cetelem en UCI voor kredieten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo Nathalie,

Welkom op onze Community!

We werken samen met meerdere banken in verschillende landen en de BNP Paribas-groep is zelf ook actief in Spanje.

Een andere bank, zelfs een andere afdeling van BNP Paribas in een ander land, heeft echter nooit toegang tot je gegevens bij ons.

Zoek je via een Spaanse bank toegang tot bepaalde zaken of wil je een overschrijving doen van of naar Spanje?

Overschrijvingen binnen de SEPA-zone (komt ongeveer overeen met de Europese Unie een paar bijkomende landen), nemen alvast maximaal twee bankwerkdagen na de dag van uitvoering in beslag. Dit is een richtlijn die is vastgelegd door de EU en ze geldt voor alle banken die actief zijn binnen de SEPA-zone op voorwaarde dat je overschrijft via een IBAN-nummer en in EUR.

Laat het me gerust weten als je toch andere vragen hebt.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik je ook graag door naar enkele interessante berichten:
- [Handleiding] Start met Easy Banking App
- Wedstrijd Easy Banking App - Win een vakantiecheque!
Bedoeling is om in Spanje een rekening te openen ... daarom misschien gemakkelijk om met een corresponderende bank te werken ... tot welke bank kan ik me best richten?
Reputatie 5
Ik zocht het even voor je op, maar voor een zichtrekening kan ik je jammer genoeg niet doorverwijzen naar een Spaanse bank.

BNP Paribas biedt zelf vooral beleggingsproducten aan in Spanje en werkt samen met Cetelem en UCI voor kredieten.

Reageer