Beantwoord

De tijd voor een overschrijving naar Spanje is te kort ; door dat er veel gegevens moeten vermeld worden

  • 6 October 2021
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Vorige jaren=2018-19-20 kon ik de zelfde betaal overschrijving uitvoeren zonder probleem (kan dat bewijzen) .

Nu in 2021 lukt dat niet meer -met het zelfde bedrag en toegevoegde noodzakelijke gegevens bestaande uit letters en cijfers. De nodige tijd is te kort ; heb meermaals geprobeerd en kende de teksten goed .

Ik ben wel  geen snelle automaat ; als er iemand bij mijn bank dat wel zou kunnen ; hij of zij mag dat graag doen ; wel zonder extra kosten  // want de klant mag alles zelf doen en er ook nog voor betalen .

Vriendelijke groeten .

icon

Beste antwoord van JadieT 6 October 2021, 16:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @Ludovicus 

Er is inderdaad een tijd ingesteld zodat we je veiligheid kunnen garanderen. Dit om te vermijden dat iemand anders overschrijvingen voor je gaat uitvoeren via jouw profiel.

Krijg je tijdens het invoeren van de overschrijving op je scherm een soort van pop up waar je de keuze krijgt om aangemeld te blijven of om toch af te melden?

Indien je hier kiest om aangemeld te blijven, zou je terug wat meer tijd hebben om de overschrijving uit te voeren.

Groetjes

JadieT

Reageer