Beantwoord

Debet visa bankkaart ben ik verloren

  • 23 December 2021
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Het is hier met Jan Van Dyck. Ik ben debet visa bankkaart verloren en mijn broer Luc heeft deze bankkaart laten blokkeren. Ik wens een nieuw Visa Debet bankkaart aan te vragen

icon

Beste antwoord van YannickB 24 December 2021, 08:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

@Jan van dyck ,

 

Ik heb de persoonlijke info (adres, rekeningnummer) uit je bericht verwijderd. Dat soort info zet je best nooit zomaar online, zeker niet op een publieke plaats als deze.

 

Het belangrijkste is al in orde, je hebt je kaart laten blokkeren via Cardstop.

Om een nieuwe kaart aan te vragen, neem je best telefonisch contact met ons op via de Communicatie knop in Easy Banking App of indien dat niet mogelijk is, via ons rechtstreeks nummer 02 762 60 00.

 

Ter info:

Wist je dat je ook zelf je kaart tijdelijk kan blokkeren via Easy Banking App of Easy Banking Web?

  •  via Easy Banking App: aanmelden > Mijn diensten > Kaarten > klik je kaart aan > Zet "tijdelijke blokkering" aan door het bolletje naar rechts te verschuiven, het kleurt vervolgens groen
  •  via onze website Easy Banking Web (www.bnpparibasfortis.be): aanmelden > Dagelijks bankieren > Mijn kaarten > klik rechts van je kaart het streepjesmenu open en kies voor "Wijzigen" > klik Kaartinstellingen aan > Zet "tijdelijke blokkering" aan en bevestig dit

 

Alvast bedankt & een fijne feestperiode toegewenst,

 

Jill

Hoe moet ik nieuw visa debet bankkaart bestellen maar ik twee hoorapparaten en aan de telefoon verstaat altijd goed kan ook online via pc of wil je mijn een nieuw visa debet kaart opsturen met de post.

Nieuw visa debet bankkaart bezorgen met de post. Want ik twee hoorapparaat aan de telefoon verstaat ik altijd niet goed wat men zegt .

Reputatie 7

Hallo Jan,

Ik heb je geboortedatum uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke site waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke info deel je best nooit zomaar op het internet.

Wij kunnen via deze site jammer genoeg ook geen nieuwe kaarten opsturen. Dat kan enkel telefonisch of via kantoor.

Reageer