Beantwoord

Directe verbinding verrichtingen voor budgeting / uitgaven app

  • 29 August 2019
  • 9 reacties
  • 2178 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn uitgaven makkelijk analyseren en evt. een budget opstellen.

Hier bestaan heel toffe apps voor waarvan sommige een directe connectie naar de web banking kunnen leggen voor het automatisch ophalen van de verrichtingen.
Dit maakt het voor mij als gebruiker uiteraard veel makkelijker om alles bij te houden, ik hoef nl. niet telkens elke uitgave opnieuw te registreren in een app.

Zijn er dergelijke apps die ook met BNPPF werken? Ik heb er een aantal geprobeerd, maar het echt leggen van de connectie is nooit gelukt met een BNPPF rekening :-(

Dus als iemand een app kent waarbij de directe connectie wel werkt dan hoor ik het graag!

Een andere optie is een "analyse" stuk in de easy banking app voor telefoon/tablet/pc... lijkt me wel een veiligere optie (data blijft bij BNPPF) maar of dat er ooit komt..?

Bedankt,
Jos.
icon

Beste antwoord van Anonymous 2 September 2019, 10:43

Bekijk origineel

9 reacties

Bedankt voor jullie feedback @Eline Biesmans en @PBosteels ,

We geven dit door zodat onze ontwikkelaars dit kunnen bekijken.

Helaas hebben we nog geen termijn gekregen over onze feature, maar we maken er zo snel mogelijk werk van.

Groetjes,

Lieze

Dag Lieze, 

 

Ik heb net een abonnement genomen om de Spendee app in veronderstelling dat iedere grootbank hier al op aanwezig zou zijn.

 

Ik zie Kbc, Crelan, ING, Belfius, Deutsche Bank, AXA,... maar geen BNP. 

Zelfs PayPal en Revolut zijn aanwezig.

 

Gaan jullie nog mee met de tijd binnenkort?

 

Reputatie 1

Hey @LiezeH,

Is hier al nieuws over? Is deze feature er bijna? 

 

Hey @Kenotorfs ,

 

Via deze link kan je je inschrijven voor de Bèta op iOS. Voor Windows PC is dit niet mogelijk, enkel voor smartphones.

 

Groetjes,

Lieze

Hallo Lieze

Ik test deze graag mee uit !!

je mag me steeds de link doorsturen voor Apple iOS alsook de Windows pc app versie.

alvast bedankt !

keno

Hey @Kenotorfs ,

Bedankt voor je feedback.

Hier is helaas nog geen termijn van meegedeeld.

Ik vermoed dat deze binnenkort zal worden geïntegreerd in de Easy Banking App Bèta.

Moest je interesse hebben om deze mee uit te testen, mag je altijd laten weten van welk besturingssysteem je gebruik maakt. Dan bezorg ik je de gepast link.

Groetjes,

Lieze

Is er ondertussen al meer informatie over wanneer de functie om uitgaven te categoriseren gaat beschikbaar komen ? tijdens telefonische gesprekken eind 2019 met jullie klantendienst werd mij verteld dat deze functie in de eerste helft van 2020 normaal gezien beschikbaar zou komen. 

Ondertussen September en nog steeds niets … 

Het is erg om te zien dat andere banken, zoals bv KBC, deze functie ook reeds lange tijd hebben en we bij Fortis nog met een ouderwetse versie moeten blijven werken.

Graag info wanneer deze functie gaat toegevoegd worden ? In jullie Franse app is dit reeds lange tijd aanwezig, dus zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit in te bouwen  … :-(
Dit , naast de performantie problemen, begint me serieus te storen en sta stillaan op het punt om overstap naar andere bank als KBC te overwegen!

Hey Jos,

Ik kreeg net dit antwoord op je feedback:
"Hiervoor zijn al wat ideeën uitgewerkt maar nog niks volledig concreet. Wellicht zal dit in de toekomst wel zichtbaar worden in de applicatie maar verder is er nog niks van datum bekend."

Groetjes,
Lieze
Hey @Jos Devos ,

Indien je voor een bepaalt project aan het sparen bent, kan Didid een goede optie zijn om dit op te volgen.
Voor het analyseren of structuren van je verrichtingen hebben wij nog geen applicatie, maar ik geef je feedback zeker door!

Groetjes,
Lieze

Reageer